איך ללמוד בניית אתרים

 כל עסק חדש, שנפתח בעידן המודרני והטכנולוגי, מצריך קידום בפלטפורמות דיגיטליות בכלל ובניית אתר משל עצמו בפרט.

אנחנו רוצים הכל כאן ועכשיו – לקבל מידע, לדבר עם נציג בצ'אט ולא לבזבז זמן יקר בהמתנה לנציג שיתפנה לקבל את שיחתנו, לראות תעריפים.

הכלי הכי אפקטיבי, שעונה לצורך הזה של הזריזות, זה מנועי חיפוש שמובילים אותנו למבוקשנו – אתרים של נותני שירות למיניהם.

כי מה יכול להיות פשוט יותר מלהקליד מספר מילות מפתח ולמצוא את כל המידע הנחוץ לנו?

אז בין אם מדובר באדם שרוצה לפתוח אתר לעסק הפרטי שלו ובין אם מדובר במישהו שמעוניין ללמוד בניית אתרים לעסקים של אחרים, כדאי לפנות לטובים ביותר בתחום.

ואנחנו ,בינתיים, נסביר בקצרה על האופן שבו מתבצעת בניית אתרים לעסקים.

 

כיצד ניגשים בכלל לבניית אתרים לעסקים:

שלב ראשון – הכרות כללית:

דבר ראשון שמתרחש, בעת מפגש הכרות עם מומחה לבניית אתרים לעסקים, זה הבנה ברורה באיזה עסק מדובר, מי קהל היעד, מה הרקע לאותו עסק, מה בדיוק נרצה לקדם בעזרת האתר.

בשביל לדעת לענות על דרישת הלקוח, צריך לעשות תחקיר מעמיק עד כמה שניתן.

 

שלב שני – עיצוב הרעיון:

אחרי שמומחה לבניית אתרים לעסקים יקבל את כל המידע שנחוץ לו, הוא ייגש לרעיונות לעיצוב האתר – איך הלקוח ירצה שהאתר שלו ייראה מבחינה ויזואלית, מה המידע שהוא ירצה שיופיע באתר.

 

שלב שלישי – בניית דגם ניסיוני:

המומחה לבניית אתרים לעסקים יכין טיוטה של האתר – מן דגם ראשוני של האתר, שאליו ניתן להכניס שינויים, הן במבנה והן בתוכן.

 

שלב רביעי – העשרה של התוכן:

בשלב זה, המומחה לבניית אתרים לעסקים, יידון עם הלקוח במה טיב המידע השיווקי שבו הוא ירצה להעשיר את התוכן של האתר, יכניס מידע נוסף שטרם חשבו עליו.

 

שלב חמישי – בידוק מקיף:

שנייה לפני שהאתר עולה למרחב הדיגיטלי, ייעשו בו בדיקות אחרונות, שכוללות בדיקה של נגישות האתר מבחינת מנועי החיפוש השונים, בדיקות אבטחת מידע וכדומה.

דבר נוסף שייעשה בשלב זה, זה יצירת קשר בין האתר שעתיד לעלות, לבין אתרים רבי השפעה כדוגמת אינסטגרם.

 

שלב שישי – עלייה לאוויר והפצה:

האתר הופך להיות חלק מעולם הדיגיטלי,

המומחה לבניית האתרים לעסקים, דואג שהאתר יגיע לקהלי היעד שלו וזה נעשה באמצעות פרסום האתר בפלטפורמות הרלוונטיות לו, בעזרת פוסטים, כתבות וכדומה.

אך אם חשבתם שכאן נגמרת עבודתו של מומחה לבניית אתרים עסקים, טעות היא בידיכם –

שלב סופי (אך אחד שנמשך ונמשך ונמשך) – התאמה של המוצר למציאות וירטואלית משתנה:

מומחה לבניית אתרים לעסקים ימשיך ללוות את האתר שהוא בנה, בצורה של תמיכה דיגיטלית –

  1. שמירה על רלוונטיות האתר, מבחינת התוכן והמידע שמופיעים בו וזה באמצעות עדכונים תכופים שלו.
  2. שמירה על רלוונטיות ויזואלית של האתר – שיבלוט, ימשוך את העין ויהיה נוח לניווט.
  3. אבטחת מידע של האתר וכדומה.

בקצרה,

אם חשקה נפשכם במקצוע מרתק, שבו מפתחים מוצר מאפס,

מקצוע המשלב בין פן טכנולוגי לבין עבודה עם אנשים,

מקצוע הדורש יצירתיות, חשיבה שאינה שבלונית, הבעה אישית ויכולת לשמוע את דרישות הלקוח ולדעת להכווין אותו למקום שנכון לו ולעסק שלו

– זה המקצוע בשבילכם!

 

מכשירים דיגיטליים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email