ללמוד הכל על שיווק באינסטגרם

מאז הקמתה של אינסטגרם, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה האולטימטיבית לשיתוף תמונות.

למעלה מ- 800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים באתר.

יותר מ 60 מיליון תמונות מוצגות בכל יום, ו -1.6 מיליארד "לייקים" מדי יום ניתנים.

יש גם מספר גדול של משפיעים באתר עם כמות עצומה של עוקבים.

ועם התוכנית הנכונה, גם אתם יכולים להיות מותג משפיע ומפורסם.

על מנת להיות תמיד בראש העניינים, עליכם לפרסם את הסוג הנכון של תוכן כדי להישאר רלוונטיים לעוקבים הנוכחיים תוך כדי הכניסה לתוכן חדש, אבל זה יכול להיות קשה לדעת אילו סוגים של פוסטים עובדים הכי טוב לצמיחת הקהל שלך.

 

5 טיפים על מנת לשווק נכון וטוב את עצמכם ואת העסק שלכם:

החלפת סגנון הפרופיל שלכם-

כל עוד אתם מגדירים את הפרופיל אינסטגרם שלכם לאישי אפשרויות השיווק העומדות בפניכם הן קטנות יותר לכן, כאשר אתם רוצים לשווק את העסק שלכם, החליפו את סוג הפרופיל לפרופיל עסקי. החלפה זו תקנה לכם אפשרויות כגון: פירסום מודעות אינסטגרם מבלי שתצטרכו להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק, בנוסף גישה לכלי הניתוח של אינסטגרם המספקים נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והטווח ההגעה של הפוסטים שלך.

 

יצירת מודעות פירסום-

מודעות באינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה בפלטפורמה. החלק הכי טוב? אתם יכולים לשלוט במדויק כמה תרצו להוציא עליהם על ידי קביעת תקציב מודעות. פירסום מודעות באינסטגרם מאפשר לך להציג רק מודעה ממומנת אחת או מודעות מרובות עם תכונת הקרוסלה. וכעת, עסקים רבים יכולים לקדם את התמונות שלהם לכל מי שמתאים לקהל היעד שלהם כדי להגדיל את טווח ההגעה שלהם.

 

פרסום "טיזרים" על המוצרים-

העלאת טיזרים על המוצרים שלך הם דרך פשוטה לדבר על המוצר שלך ולהגביר את ההתרגשות מבלי להיראות כאילו שאתה מנסה יותר מדי. כך למשתמש שעוקב אחריכם יש אפשרות לקבל טעימה מהמוצר מבלי שיופעל עליו לחץ של פירסום מאסיבי. בנוסף פוסטים אלה ישיגו לכם יותר לייקים באינסטגרם מה שעשוי בסופו של דבר להגדיל את מאגר העוקבים שלכם והשיווק.

 

שימוש בכלים החינמים של הפלטפורמה-

פרופילים עסקיים באינסטגרם אינם שונים כל כך מפרופילים עסקיים בפייסבוק. באמצעות תובנות מכלים אלה, אתם יכולים לראות נתונים סטטיסטיים כמו הרושם של המשתמשים מהפרופיל, נתוני מעורבות של המשתמשים בפרופיל ועוד. אתם אפילו יכולים לקבל פירוט של הדמוגרפיה של העוקבים שלך, כולל מידע על גילם, מין, מיקום ושעות הפעילות ביותר שלהם.

 

פירסום בזמן הנכון, ולא יותר מדי-

פרסום יתר באינסטגרם היא הדרך הבטוחה להרחיק את העוקבים הקיימים שלך. אם כל מה שהם רואים זה המותג שלך בעדכון החדשות שלהם, הם כנראה הולכים להוריד את העוקב שלהם במהירות. אחת הדרכים להישאר בעניינים היא לפרסם רק בימים ושעות השיא שבהם העוקבים שלך מחוברים וכך לא תצטרכו לפרסם יותר מידי.

 

אפליקציה מוכרת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים