אז יש לכם חברה שמתעסקת בקידום אתרים אבל אתם מתקשים במציאת לקוחות? יש לזה פתרון. בעוד מרבית מהאנשים יציעו לכם לממן פרסומות בגוגל כדי לקדם את העסק שלכם, אנו מציעים במקום ללכת ולשפוך המון כסף על קידום ממומן להשקיע זמן ומשאבים ביצירת לידים אורגניים אשר יחזיקו ויניבו תוצאות גם בטווח הארוך.
התמקדות בנישה ספציפית כדרך להשגת לקוחות בקידום אתרים ושיווק באינטרנט
אחת הדרכים לאסוף קליינטים, בעיקר עבור חברה מסדר גודל קטן, היא התמקדות בנישה ספציפית או במספר נישות. ההיגיון לכך ברור, בעוד שללכת על הפרס הגדול ולהיות חברה לקידום אתרים באופן כללי הוא היעד הנכסף, אתם נמצאים בתחרות אדירה מול עסקים שכבר ביססו את עצמם ויש להם מאגר לקוחות גדול ויציב.
התחרות קשה. אבל, באם תתמקדו במילות מפתח צדדיות יותר אשר יהיו רלוונטיות מאוד לתחום מצומצם יותר של אנשים יהיה לכם סיכוי רב יותר לשלוט באותו נתח שוק ולהופיע בדירוג גבוה הרבה יותר.
לדוגמא, על מנת להגביר את הקליינטורה שלי בקרב גננים ובעלי מקצוע מהסוג הזה אני אעשה מספר כתבות תוכן ממוקדות גננות ואיך אפשר לשלב אתרים מקודמים עם גינון ובנוסף, אני אבצע חיפוש מקדים על מילות המפתח הרלוונטיות בטרם אבחר נושא זה כדי לבדוק פוטנציאל כלכלי של הנישה הזו. (מה אם אף גנן לא חיפש מישהו שיקדם את האתר שלו? כדאי לבחור נישה שרמת החיפוש שלה גבוהה יחסית, אך גם שכמות החברות המכוונות לאותה הנישה מצומצם ובכך בפחות מאמץ תוכלו למצב את העסק שלכם בטופ הדירוג).
דרך נוספת להשגת קליינטים היא יצירת מותג וקידומו בנפרד
ישנה אמירה מפורסמת בתחום השיווק שאומרת שאם לקוח ראה את שם המותג 7 פעמים, אזי המותג הזה מתחבר אליו בראש כמשהו חיובי והוא יהיה שמח הרבה יותר לרכוש אותו. על כן, עליכם להפוך את שם העסק שלכם למותג ולדאוג שאתם מקיפים את הקליינטים שלכם בכמה שיותר פלטפורמות במקביל.
לדוגמא, כתבו בלוג עם כתבות תוכן איכותיות שנוגעות לקידום אתרים, נהלו עמוד פייסבוק שיתעדכן תדירות.
הקפידו הן בבלוג שתפתחו והן בעמוד הפייסבוק או העמודים ברשתות החברתיות בכללי שתפתחו לכתוב כמה שיותר מילות מפתח שקשורות לאתר שלכם ולחיפוש שלכם ובכך תוכלו לקשר הכל תחת אותה "מטריה" של מילות מפתח שבתורה תעלה את הדירוג הכללי של האתר שלכם במנועי החיפוש.
יוטיוב ככלי קידום ושיווק מעולה
כלי נוסף ושימושי מאוד הוא יוטיוב – מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם (אחרי גוגל כמובן) – אשר מתפקד גם כמעין רשת חברתית.
אם אתם חושבים שזה מתאים לעסק שלכם, מומלץ מאוד לפתוח ערוץ יוטיוב עם סרטוני הדרכה או סרטוני מידע בנוגע לנושא שבו אתם עוסקים וכן להוסיף ולעדכן כל הזמן את התוכן בעמוד. את הקישורים הממומנים שלכם כדאי לנתב לאו דווקא לכפתור הרכישה אלא לבלוג ולערוצי המדיה השונים ובכך להגדיל את החשיפה שלכם.