איך לבחור מקלחון איכותי?

חידוש מקלחון בבית, הינו מעמד משמח מאוד. כולנו אוהבים לחדש ולשפץ את הבית שלנו, אבל לבחור אריחים, קרמיקות, כלים סניטרים וכו, זהו צעד מהנה ודורש המון טעם וידע בעיצוב. כמובן שאת המקלחון שלכם תתאימו לפי הצרכים האישיים של המשפחה שלכם.

גם אם קניתם דירה חדשה מקבלן אתם מתבקשים לבחור מקלחון. אין שום עניין להתקין מקלחון חדש ואחרי תקופה בעל הבית ישנה אותו מחדש. כמובן שחכם יותר לאפשר לרוכשי הדירה לבחור את המקלחון על פי טעמם וצרכיהם האישיים.

מה חשוב לדעת על מקלחונים? אילו אופציות קיימות? מה מאפיין את המקלחון ועל מה חשוב לשים דגש בבחירת מקלחונים? הכול במאמר שלפניכם. המשיכו איתנו לשורות הבאות.

 

מה מאפיין את המקלחון?

מקלחונים הם לא רק דלתות זכוכית יוקרתיות, תוכלו למצוא דלתות שונות, מעוצבות, מרשימות, במידות שונות בצבעים שונים. הכירו את המאפיינים השונים של המקלחון בבית:

 

אופן פתיחה וסגירה

המקלחון יכול להיות עם דלת או אחת או שתיים. הוא יכול להיפתח לבפנים או בחוץ. תוכלו גם לבחור שהוא יהיה עם דלתות הזזה עם מסילות בלי פתיחה זוויתית. כמובן לפי גודל ועיצוב חדר האמבטיה שלכם. כי הכול תלוי בבחירה שלכם.

 

סוג הזכוכית

קיים מבחר עצום של לוחות זכוכית. זכוכית חלבית, זכוכית שקופה, ניתן גם לשלב ביניהם. תוכלו לחרוט על הזכוכית ולעטר אותה כיד הדמיון הטובה עליכם.

 

עובי הזכוכית

קיימים מספר עוביים של זכוכיות. ככל שהזכוכית עבה יותר, היא כבדה ועמידה יותר. גם את עובי הזכוכית תבחרו לפי הצורך שלכם. אם יש לכם ילדים בבית, אל תלכו על זכוכית דקה מדי.

 

מידות המקלחון

אם בעבר יכולתם לבחור רק מקלחונים עם מידות קבועות וסטנדרטיות, היום הכול אפשרי. תוכלו להתקין מקלחונים בהתאמה אישית, במידות שונות, גדלים שונים. בדיוק מה שמתאים לכם.

 

התאמה אישית לצרכים שלכם

בעבר יכלו להתקין מקלחונים רק בחדר עם הכנה מתאימה. היום גם זה אפשרי. תוכלו להתקין את דלתות המקלחון גם בלי קירות מובנים. כך שאתם יכולים להתקין מקלחון בכל מקום באמבטיה שרק תבחרו. כמובן שתנצלו את השטח בצורה חכמה ופרקטית שתיצור מראה מרווח ונעים.

 

לסיכום

התקנת מקלחון לבית הינו צעד מרגש ומשמעותי. אין כמו חידוש בבית שלנו. חשוב מאוד לשים לב למאפיינים השונים של המקלחונים ולבחור בסוג המתאים לכם באופן אישי. ככל שהמקלחון יתאים לכם יותר וישמש את הצרכים המשפחתיים האישיים שלכם, הוא יזכה לשמש אתכם לשנים ארוכות וטובות.

שימו לב, אם אין לכם הבנה בעיצוב מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיעזרו לכם לבחור בצבעים המתאימים, בסגנון ובעיצוב. כשאתם בוחרים להשקיע כסף בחידוש מקלחת, חבל להקל ראש בכך. איש מקצוע מנוסה יבטיח לכם שהמקלחת שלכם הולכת להיות בדיוק מה שאתם מדמיינים והמילה האחרונה.

מקלחון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם