איך לבנות אתר עם דגש לקידום אתרים

בבניית אתר אינטרנט חדש, חשיבות אדירה קיימת לתשומת לב לפרטים הקטנים של SEO אשר יעשו את האתר מזמין ומרוויח החל מההתחלה, וכן ניתן יהיה להגיע לתוצאות יפות מאוד ומרחיקות לכת בפער מאשר אם לא תשימו דגש על כך. בנוסף, בניית אתר מראש ולאחר מכן לנסות לשנות אותו יגזול זמן רב הרבה יותר וייתכן שגם אז כבר לא תוכלו לממש את אותו הפוטנציאל ללא שינוי מעמיק מהשורש.

 

חשיבות בניית אתר עם דגש קידום אתרים

בימינו אנו, בניית אתר עם התחשבות בעקרונות קידום אתרים היא לא אופציה אלא הכרח לכל עסק שמעוניין להישאר רלוונטי בעולם המקוון. ברור כי ככל שהאתר מדורג גבוה ביותר במנוע החיפוש, כך הוא מופיע יותר למעלה בחיפוש של הלקוחות, מה שבתורו מוביל להגדלת הכניסות של המשתמשים ובכך אם האתר מזמין מספיק להגדלת המכירות ולהגברת המודעות למוצר שלכם. 

 

בחירת מילות מפתח בזמן בניית האתר

אחד המשתנים החשובים ביותר באתר שלכם ובדירוג שלכם הוא מילות המפתח בהם אתם מתמקדים, הרלוונטיות של התוכן של האתר שלכם, כמות המשתמשים שיש בו וכן כמות הזמן שמשתמש מסוים שוהה באתר שלכם. 

בעקבות השימוש הנרחב והחדירה העמוקה לשוק של הדפדפן גוגל כרום של גוגל, לגוגל יש מידע של התנהגות הלקוחות באתרים מהסוג של האתרים שלכם וברוב המקרים גם ההתנהגות של הלקוחות שאכן נכנסו לאתר שלכם. 

דגשים לחיפוש מילות מפתח רלוונטיות: תכנון מראש של האתר שלכם עם דגש על מילות המפתח יסייע רבות לדירוג האתר שלכם וכפועל יוצא מכך לתעבורה שלכם, ובכך שאתם בוחרים מילות מפתח ומתמקדים בתוכן שלכם על מילים אלו, אתם למעשה מאותתים למנוע החיפוש וגם ללקוחות מה הדגש של העסק שלכם, ואילו מילים אשר המשתמש יחפש יקפיצו את האתר שלכם לראש רשימת החיפושים!

ישנם כלים רבים לחיפוש מילות מפתח בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים ובכך אתם יכולים לראות אילו ביטויים מחופשים הרבה ואילו לא, ובהתאם לכך השתדלו לכתוב את מילות המפתח בכל 100-150 מילים בתוך התוכן שאתם יוצרים באתר. 

 

תוכן איכותי כדגש בבניית אתר

דגש נוסף חשוב בבניית אתר המיועד לתעבורה רבה הוא יצירת תוכן איכותי ורלוונטי. על התוכן להיות רלוונטי ומעשיר בנושא בו אתם מתמחים והרעיון המרכזי הוא שכאשר אנשים ישאלו כיצד לעשות דברים מסוימים יהיו עמודי תוכן באתר שלכם שאליו הלקוחות יופנו, ובנוסף, ככל שהאנשים ישהו יותר זמן באתר שלכם ככה הדפדפן ידע שמדובר באתר רציני והדירוג שלו יעלה משמעותית.

יש להקפיד לשבץ בתוכן זה את מילות המפתח שבחרתם לעצמכם, ובנוסף לדאוג שתוכן יהיה כתוב בשפה ברורה ונהירה וללא שגיאות כתיב או שגיאות תחביריות, שכן האלגוריתם של גוגל יודע לקרוא ולזהות שגיאות כאלו אשר באופן אוטומטי מורידות את הדירוג מה גם שלקוחות באופן טבעי פחות מתחברים למאמרים הכתובים בשפה ירודה ובלשון מליצית.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים