איך להשתמש במחשבון הנחה

זוכרים את כיתה ו' המופלאה? הבנות חגגו את חגיגת הבת מצווה, זו היתה השנה שבה הייתם הכי בוגרים בבית הספר ובין היתר גם למדתם את נושא האחוזים. היום אתם כבר בוגרים ונתקלים הרבה באחוזים שקופצים עליכם מכל מקום. החנויות מציעות 20% הנחה על הבגדים, האינטרנט מציע לכם לרכוש מוצרים בעשרות אחוזי הנחה ופתאום הראש מתבלבל ולא מבין כבר מה יותר משתלם לעשות. במקום להתבלבל ולמצוא את עצמכם חסרי אונים, במאמר הקרוב נבין איך להשתמש במחשבון הנחה שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים.

 

חישוב אחוזים? לא סיפור גדול

לחלק מכם אולי נושא האחוזים בא בקלות, אבל חלק מהאנשים טובים באחוזים רק כשמדובר על מספרים שלמים, וזאת ממש לא בושה. מדובר כאן על רוב מוחלט של אנשים שכשצריכים לחשב אחוז מסוים מתוך מספר לא שלם פתאום נשארים בחוסר ידיעה לגבי כמה בעצם הם אמורים לשלם בפועל.

מחשבון הנחה מאפשר לאותם אנשים להיות רגועים ולדעת שיש מי שיעשה בשבילם את העבודה, מבלי הצורך לגמגם כשמגיעים לקופה.

איך להשתמש במחשבון הנחה

מחשבון הנחה עובד בצורה סופר פשוטה. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להיכנס למחשבון הנחה, להזין את המחיר של המוצר לפני ההנחה, להזין את מספרו של אחוז ההנחה והנה מתקבלת לכם תוצאה במהירות של פחות מ-10 שניות. קל, לא?

 

גם ככה הקופה מחשבת הכל, לא?

רוב האנשים סומכים על הקופה שבה הם משלמים, וזאת לכאורה הדרך הנכונה לפעול, הרי הקופה היא ממוחשבת ובמחשב מותקנים כל אחוזי ההנחה שמחושבים באופן אוטומטי. לפחות ככה אנחנו רוצים לתפוש את הדברים, אבל בואו לא נשכח שבסוף מדובר כאן במכשיר חשמלי ובאנשים שמתפעלים את כל העסק הזה. ומה זה אומר בעצם?

טעויות אנוש וגם טעויות של מחשב או קופה הן טעויות שקורות לא פעם. כמה פעמים חזרתם הביתה, בדקתם את הקבלה שקיבלתם כשעשיתם קניות ומצאתם שהעבירו בקופה את אותו המוצר פעמיים? כמה פעמים ראיתם שההנחה שהייתם צריכים לקבל על מוצר מסויים לא חושבה?

אחרי שעזבתם כבר את החנות, הרבה פעמים קשה להוכיח את צדקתכם אל מול שירות הלקוחות של החנות, מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים מה בדיוק קניתם ואיזו הנחה היתה אמורה להתקבל. לכן, עדיף לעשות את כל הבדיקות האלו כשאתם עוד בחנות, ושימוש במחשבון הנחה יכול מראש לתת לכם תמונת מצב של כמה אתם אמורים לשלם בסופו של דבר.

 

כמה עולה השימוש במחשבון הנחה?

אז נכון שבדרך כלל אין מתנות בחינם, אבל שימוש במחשבון הנחה הוא חינמי לחלוטין. כן, האינטרנט מציע מחשבוני הנחה שלא דורשים מכם להתחיל לחשב זה כפול זה חלקי זה שווה זה, אלא פשוט להזין מספרים כפי שהם מופיעים על גבי המוצר ועל גבי שילוט ההנחה. בהצלחה!

מחשבון וכסף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים