איך להתחיל ללמוד על גיטרה קלאסית

חלמתם לנגן על גיטרה כל חייכם? סביר להניח שזה או זה, או שחלמתם לשיר ולרקוד, לשחק בסרטים ולהיות כוכבים.

בכל אחד מאיתנו חבוי החלום להיות כוכב, אם באמצעות ניגונים על גיטרות ואם דרך המסכים.

אז רגע לפני שאתם נהפכים לרוקסטארים, איך כדי להתחיל ללמוד על גיטרה קלאסית?

קודם כל ולפני שאנחנו מתחילים לדבר על גיטרה קלאסית, אנחנו רוצים להדגיש משהו חשוב.

אמנם מומלץ להתחיל מגיטרה קלאסית ולהתקדם הלאה, אבל חלק מהאנשים דווקא מתחילים ישר על גיטרה אקוסטית, שמיצריה הם מיתרי מתכת (לעומת גיטרה קלאסית עם מיתרי ניילון).

אנחנו לא נגיד כאן מה עדיף, מכיוון שכל אחד וסגנון למידתו, אבל כן נמליץ לכם על שיטות טובות להתחיל ללמוד על גיטרה.

גם קלאסית, כן.

זהו? מתחילים לנגן? בדקו כעת – גיטרות קלאסיות להזמנה אונליין עוד היום!

 

לימודי גיטרה עם מורה VS לימוד גיטרה לבד? מה עדיף?

אז כיצד מתחילים? אוקי, שימו לב, קודם כל אתם צריכים להבין עם עצמכם את הסוגייה הבאה: אילו סוג של נגני גיטרה אתם שואפים ללמוד להיות? פלמנקו? ספרדי? ליווי של אקורדים? כל סגנון יצריך ממכם לימודי גיטרה מעט שונים, אבל ליווי של אקורדים אתם בהחלט תוכלו ללמוד לבד בבית.

שלא תבינו אותנו לא נכון, ניתן ללמוד עצמאית את כל סוגי הנגינה, אבל אין ספק שחלק מהסגנונות יהיו מורכבים יותר ללמידה עצמאית ותצטרכו שיעורים מוסדרים עם מורה גיטרה. ובכן, אז זה הטים הראשון שלנו אליכם – תאתרו מורה מומלץ ללימוד על גיטרה.

 

ואם אני מעדיף ללמוד גיטרה בעצמי? כדאי לי?

אם אתם מעדיפים ללמוד בעצמכם, כדאי לדעת שניתן לעשות זאת בימינו דרך האינטרנט. המלצה שלנו? תבחרו לכם שיר שאתם ממש אוהבים וחפשו את האקורדים שלו באינטרנט. תוכלו לנגן יחד עם השיר ולהתאמן על הקצב, על המעבר מאקורד לאקורד ועוד.

עם הזמן, יהיה לכם כבר הרבה יותר קל לעבור מאקורד לאקורד ולייצר צליל נקי. חשוב להבין, ישנם הרבה טיפים שימושיים ללימוד על גיטרה, אבל לא משנה באיזה טיפ אתם נעזרים, תמיד תשמרו על קצב ועם כמה שפחות פספוסים!

 

חשוב להתאמן עם מטרונום ולשמור על קצב

מתוך ניסיונו של כותב שורות אלו, כשמנגנים בלהקה ומישהו מפספס בקצב, זה משפיע על חדר החזרות. במילים אחרות, זה לא מספיק ללמוד אקורדים ולייצר מוסיקה איכותית על הגיטרה. יש צורך תמיד לעבוד ולהתאמן עם מטרונום, מה שישפר משמעותית את הלימודים שלכם על הכלי.

אגב, לידיעתכם, אפשר להוריד מטרונום דיגיטלי בחנות האפליקציות מכל מכשיר טלפון נייד. עוד המלצה מאיתנו, תבחרו לכם שיר או שניים שעליהם אתם תתאמנו, מומלץ לפחות שבועיים ועד חודש של אימונים יומיים. ועוד משהו קטן, בהתחלה יכאבו לכם האצבעות. עם הזמן זה יעבור, אל תדאגו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים