איך ללמוד אנגלית אונליין בצורה נכונה

לימוד אנגלית אונליין, הוא כלי יעיל ביותר המאפשר לנו לרכוש שפה חדשה בצורה המהירה וקלה ביותר. מספר הדרכים השיטות והטכניקות ללמוד אנגלית דרך האינטרנט הוא עצום ומגוון. האינטרנט פתח חלון ענק לאנשים הרוצים ללמוד אנגלית בפרט ושפות בכלל, והחוויה המעשירה, המהירות שבה השפה נקלטת, והיעילות שבשיטה מהווים נקודת מפנה לכאלה שניסו לפני ללמוד אנגלית בשיטות אחרות.

 

דרכים ללמוד אנגלית אונליין

הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית, בכללי, היא להיחשף כמה שיותר לשפה. גם לזמן החשיפה, וגם לאיכויות ולרמות שונות של השפה יש משמעות. האינטרנט מקל על החשיפה הזאת, ובכל רגע נתון שנרצה נוכל להיכנס לאתרים באנגלית, חדשות באנגלית, משחקים באנגלית, ואפילו מומלץ ביותר גם להעביר את הטלפון לאנגלית. ככול שניחשף יותר לשפה, ככה נשתפר בה יותר ונהיה מודעים ליותר ויותר מילים. הקושי הזמני של אי ההבנה יעלם במהרה ובמקומו תגיע סקרנות ורצון ללמוד.

 

יתרונות ללימוד אונליין

  1. כמו שאמרנו, נושא הזמינות הוא יתרון עצום לכאלה שנמצאים הרבה בדרכים, גם בנהיגה נוכל לפני הנסיעה לשים סרטונים באנגלית, ויש כמובן גם סרטוני לימוד באנגלית במיוחד לדוברי השפה העברית, לשים שירים באנגלית, ואם אתם באוטובוס או ברכבת – מומלץ גם לקרוא הרבה באנגלית. לפרטים על לימוד אנגלית אונליין
  2. יתרון עצום נוסף שקיים הוא נושא הטכנולוגיה – קיימים כיום הרבה אפליקציות וקורסים שממש "לומדים" את התלמידים שלהם לפי הביצועים, ויודעים להתאים להם מילים לרמתם, או משפטים מורכבים שיש בהם מילים שהם ידעו וכך יוכלו להבין את ההקשר.
  3. עוד יתרון הוא הדינמיות והגיוון שבלימוד אנגלית באונליין – ניתן לראות סרטון, ואז לשמוע שיר, ואז לקרוא מאמר, ואז לשחק משחק מילים באנגלית. כל הגיוון הזה משפר את החשיבה ונותן למוח אתגר ומשפר אותו באופן בלתי רגיל, הרבה יותר מאפשר סתם לקרוא ספר באנגלית.

 

חסרונות ללימוד אונליין

הדיבור באנגלית בדרך כלל ילמד פחות טוב באונליין מאשר בדיבור ישיר עם בן אדם פנים אל פנים, גם עם תוכנות קול או שמיעה של סרטונים ושירים, עצם הניסיון שיוצרים בדיבור בשיחה עם איש שהוא דובר השפה שונה לגמרי מהלימוד באונליין, אבל יש לזה הרבה פתרונות – ליצור שיחות זום או סקייפ עם אנשים דוברי השפה וככה לתרגל את הדיבור.

שמיעה- בהרבה מהסרטונים ומהשירים, קצב הדיבור יהיה שונה מבמציאות, וגם הסלנג, שפת הרחוב, תהיה שונה ויהיו הרבה קיצורים או סלנגים שבלימוד אנגלית רגיל באונליין יהיה קשה להבין ולקלוט אותם. ולכן מומלץ תמיד לשלב כמה סוגי לימוד.

 

סיכום

לימוד אנגלית אונליין ישפר את החוויה שלכם משיעורי אנגלית בבית הספר, ייעל את תהליך הלמידה, יפיק ממכם את המירב בלימוד, ותוכלו לעשות את כל זה בזמנכם הפנוי. מומלץ לקבוע תוכנית ברורה וקבועה לחזור עליה כל יום ולחוש בשיפור אחרי מספר בודד של חודשים.

לימודי אנגלית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים