איך ללמוד דרכים שונות לקידום העסק ברשת?

איזה כיף זה שבעידן של היום יש כל כך הרבה מידע רלוונטי וחשוב באינטרנט! כל דבר שאנחנו רוצים לעשות נמצא במרחק של חיפוש קצרצר בגוגל עד שנגיע לתוכן רלוונטי שיעזור לנו לקדם את עצמנו ואת העסק שלנו בכל מיני רמות. ריכזנו לכם כאן את רשימת הנושאים שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם באמצעות מידע שיש ברחבי הרשת ובחינם לגמרי! כל התוכן הזה בעבר היה נקנה בכסף ומועבר באמצעות קורסים או הרצאות – אז שווה להעריך את התקופה שאנחנו נמצאים בה.

 

  1. רשתות חברתיות

מעורבות ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד יכולים להיות מעולים ליצירת קהילה שמבינה את ערכי החברה שהיא בעצם משקפת את כל מה שאתם. למדו איך לערוך סרטונים באמצעות אפליקציות בפלאפון, תחפשו מדריכים לצילום ביוטיוב, מצאו טיפים לכתיבה שיווקית וחפשו דרכי אחסון ענן והנה, יש לכם את כל הכלים לשווק את עצמכם ברשתות החברתיות.

 

  1. שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני

אחד הכלים הכי יעילים ואפקטיביים שגולו בשנים האחרונות הוא הדואר האלקטרוני. נכון הוא קצת יותר מורכב ומסובך מאשר הרשתות החברתיות, מיילים יכולים להגיע לספאם או לאזור שנקרא "הרשתות החברתיות" אבל יש דרך לעשות את זה בצורה נכונה – כזאת שתשמור את הלקוחות שלכם קרוב, שתודיע להם על מבצעים או תעביר להם תוכן ומידע ותשפר את המעמד של המותג שלכם בעיניהם. בעיקר, שיווק ברשתות החברתיות מקנה לנו קשר ממושך ושמירה על תודעה גבוה אצל הלקוחות.

 

  1. פרסום ממומן בגוגל אדס: Google Ads

גוגל אדס היא כלי או פלטפורמה יותר נכון של גוגל שבה אפשר לפרסם מודעות שיווקיות של עסקים כאשר גולשים מפרסמים שאילתות או ביטויים מסוימים בשורת החיפוש של גוגל. אנחנו לא בטוחים עד כמה אפשר ללמוד את הנושא הזה כל כך בקלות באינטרנט, לרוב חברה לשיווק דיגיטלי תעשה את זה בצורה יותר מקצועית ממכם אבל שווה לכם לקרוא ולבדוק על הכלי הזה אולי בשביל בסוף לקחת איש מקצוע רציני. את המהות והחשיבות של הכלי הזה תוכלו להבין רק אחרי מחקר זה בטוח.

 

  1. פרסום תוכן מקצועי ואיכותי

עסקים רבים מפחדים לפרסם תוכן איכותי ומקצועי מידי ברשתות שמע יעתיקו מהם או "יגנבו" להם את המידע הזה אבל זו טעות גדולה. ברגע שלקוח אומר לעצמו "וואו איזה תוכן איכותי הוא נותן לי בחינם, מעניין מה הוא יתן לי ברגע שאני אשלם לו" זה הניצחון וזו המכירה הכי טובה ואיכותית שאפשר לעשות. הלקוח כבר ביד שלכם. אל תפחדו ללמוד כתיבה שיווקית נכונה ולפרסם מידע חשוב ומקצועי בעמודים וברשתות שלכם.

 

לסיכום

אנחנו בתקופה כזאת שיש המון מידע ותוכן על כל דבר כמעט בכל מקום. אפשר ללמוד הרבה מקצועות ולהתמקצע הרבה תחומים שפעם לא היו בהישג ידינו.

חבל לא לקפוץ על ההזדמנות הזאת!

איש שיווק

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים