איך ללמוד הכל על ביטוח סיעודי לפני שתובעים את חברת הביטוח

לא פעם אנחנו שומעים על מצבים שבהם אנשים ניגשים לתבוע את הביטוח הסיעודי שלהם ומגלים, רק במהלך התביעה עצמה, עובדות חשובות שמשפיעות על המשך ההליך. מדובר בעובדות שאם היו מתגלות קודם לכן, הן היו משנות את התמונה הכוללת. כדי למנוע מכם להגיע למצב שכזה, החלטנו לכתוב מדריך ולהסביר בו איך ניתן ללמוד הכול על ביטוח סיעודי רגע לפני שתתבעו את חברת הביטוח. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי לא כתבנו לאחר שערכנו בירור מעמיק בתחום (כפי שאנחנו עושים בדרך כלל). בחרנו לכתוב אותו בגלל תרחיש שאירע לקרובים שלנו. לא נלאה אתכם בפרטים ורק נאמר כי מדובר בתרחיש שתואר בפניכם בפסקת הפתיחה. לאחר שהדבר התגלה, התברר לנו כי הקרובים שלנו הם לא היחידים שעברו את המצב הזה, והבנו שאם הם היו לומדים מראש את כל המידע בנושא, הם היו יכולים לגשת לתביעה חכמים יותר. זו הסיבה שבעקבותיה המדריך הנוכחי יוצא לאור והוא נכתב עם המון אכפתיות ודאגה לכם, המתעניינים בביטוח הסיעודי.

 

השלב הראשון שיאפשר ללמוד הכול על ביטוח סיעודי לפני תביעה – שלב החיפוש אחר עורך דין

אי אפשר לדבר על תביעה של חברת ביטוח מבלי לערב עורך דין ביטוח. אם עברתם את ההליך הזה אי פעם, אתם בטח יודעים שחברות הביטוח מנסות להתנער לא פעם מאחריות. הן ימצאו את כל הפרטים הקטנים ביותר שיאפשרו להם לא לשלם לכם, המבוטחים, את התשלום שכנראה מגיע לכם. לכן, אתם צריכים לפנות אל עורך דין, שיקרא את הפוליסה שלכם וילמד אתכם את כל הפרטים הקטנים שעשויים לצוץ מול חברת הביטוח.

 

השלב השני שיאפשר ללמוד הכול על ביטוח סיעודי לפני תביעה – שלב בירור החומר ברשת

בשלב זה אתם צריכים להיות עם רשימת פרטים קטנים שעשויים לעלות במהלך השיחה עם חברת הביטוח. מדובר בפרטים שנוגעים לא פעם לנושאים הבאים:

  • גובה ההחזרים על תרופות
  • גובה ההחזרים על אשפוזים
  • גובה ההחזרים על שהות ממושכת במוסד מתאים ועוד

כעת, אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולקרוא מקרים זהים לזה שלכם. כך תוכלו ללמוד כיצד אחרים עקפו את הקושי שעלה אל מול חברת הביטוח ותוכלו לעשות זאת בעצמכם.

 

המלצת זהב מאתנו

רגע לפני סיום אנחנו רוצים להמליץ לכם שלא להתמודד לבד עם הליך התביעה אל מול חברת הביטוח. שכן, זה לא משנה כמה תלמדו את התחום, אתם צריכים שילווה אתכם גורם מוסמך. מדובר כמובן בעורך דין שבקיא בתחום, כזה שיכול לסייע לכם לקבל את המגיע לכם ללא מאמץ מצדכם.

 

לסיום

עד כאן הפירוט אודות שני השלבים שיאפשרו לכם ללמוד הכול על ביטוח סיעודי רגע לפני שתגישו תביעה. שיהיה בהצלחה!

פטיש

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים