איך ללמוד הכל על דלקן אוניברסלי

מה זה בכלל דלקן?

עלותו של הדלק, הוא נושא מרכזי בהוצאות של חברות בעלות ציי רכבים גדולי, או בקרב אנשים פרטיים, שמבצעים נסיעות רבות במהלך כל חודש ברכבם הפרטי. על מנת ליצור הוזלה מסוימת באותה הוצאה, נוצר הסכם מיוחד הנקרא "דלקן".

דלקן, הוא בעצם מעין התקן, המורכב על פיית הדלק של כל רכב בבעלות החברה, ומקושר לרכיבים אלקטרוניים בתוך הרכב, או לחלופין כרטיס אותו ניתן להעביר במתקני התדלוק, שמאפשרים תדלוק ללא הגבלה לבעל אותו רכב או כרטיס. בתחילת ההסכם בין כל חברה לחברת התדלוק, נקבע סכום מסוים אותו תשלם החברה לחברת התדלוק, בהתאם למספר הרכבים, סוגי הרכבים ומטרות הנסיעה של החברה או האדם הפרטי.

 

מהו דלקן אוניברסלי?

בשנים האחרונות, בעקבות עתירות מסוימות של חברות תדלוק ורפורמות שיושמו במשרד התחבורה, נוצר הסכם תדלוק חדש. הדלקן החדש הוא דלקן אוניברסלי. כלומר, בניגוד להסכמי התדלוק שהיו נהוגים בשנים הקודמות, עם חברת או חברות תדלוק מסוימות, הדלקן האוניברסלי מאפשר לבעליו לתדלק את רכבו בכל תחנת תדלוק בה יחפוץ.

בנוסף, חויבו חברות התדלוק השונות להתקין משאבות לתדלוק אוניברסלי בכל תחנת דלק עד תאריך יעד מסוים.

הדלקן האוניברסלי הוא דלקן מסוג חדש, ואנשים רבים מנסים להבין את כלל הפרטים של צורת הסכם תדלוק זה. ננסה להציג בפניכם את הדרך בה תוכלו בצורה הטובה ביותר להבין וללמוד הכל על הדלקן החדש.

 

איך תלמדו על הדלקן האוניברסלי?

דרך אתר האינטרנט

הצורה הראשונה בה תוכלו ללמוד ולהבין הכול אודות דלקן זה, הוא אתר האינטרנט הייעודי של "דלקל דלקים". אתר זה, מאגד בתוכו את כלל האינפורמציה על הדלקן האוניברסלי החדש, ובחלוקה לכותרות ולנושאים שונים. לצורך כניסה, ניתן לעבור לאתר דרך קישור זה.

 

דרך הטלפון

במידה וברצונכם לשוחח עם נציג, שירחיב בפניכם אודות הדלקן האוניברסלי מעט מעבר למה שכתוב האתר, או שינסה להתאים לכם הצעת מחיר ייעודית בהתאם למספר הרכבים וסוגי הרכבים אותם אתם מחזיקים ברשותכם, התקשרו למספר 050-9990373, שם יענו לכם הנציגים המקצועיים של "דלקל דלקים", שיענו בהרבה ובפירוט על כל שאלותיכם.

ניתן אף להשאיר שאילתה באתר, על ידי השארת פרטים, ולאחר זמן קצר יחזרו אליכם נציגי האתר עם הצעות מחיר ופרטים.

 

חיפוש באינטרנט

כתבו את המונח "דלקן אוניברסלי" באינטרנט, וכנסו לתוצאות המובילות בתוצאות החיפוש. הכנסו לאתרים מוכרים כמו "גלובס" ו"דה מארקר", שם יפורטו בהרחבה כלל הנושאים הקשורים לדלקן האוניברסלי על ידי כותבים מומחים לתחומים אלו.

 

לסיכום

התקן הדלקן החדש שנכנס לשוק, הדלקן האוניברסלי, מביא איתו בשורות טובות לחברות השונות בארץ, שברשותן רכבים רבים. על מנת להבין ולסקור בהרחבה את כלל הפרטים אודות התקן זה, בחרו באחת הדרכים שהוצעו לעיל, ותגיעו להבנה מיטבית בנושא.

 

רכב בתדלוק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים