איך ללמוד הכל על החמרת מצב בביטוח לאומי

שמעתם מידע סותר בנוגע להחמרת מצב בביטוח הלאומי? אתם לא לבד.

ישנם לא מעט אתרי אינטרנט ומדריכים שמציינים בפני גולשים מידע שאינו נכון אודות ההתנהלות מול ביטוח לאומי בנושאים שונים, ובפרט, אודות מצב שנוגע

להחמרת מצב רפואי.

אנו נתקלנו בעצמנו בכמה מדריכים כאלו והדבר גרם לנו להחליט לכתוב מדריך מדויק ומפורט שיאפשר לכם לדעת איך תוכלו ללמוד הכול על הנושא, כדי

שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם את המידע האמין ביותר.

קראו את השורות הבאות ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת.

 

אפשרות ראשונה – יצירת קשר עם עובד סוציאלי מטעם המוסד לביטוח לאומי

האפשרות הראשונה היא יצירת קשר עם עובד סוציאלי שעובד במוסד לביטוח הלאומי. אפשרות זו מתאימה בעיקר עבור מי מכם שיש להם תיק שיקום קיים או שיש להם כבר קשר עם עובד שכזה. אם אתם עונים על אחד מהמצבים הללו, צריך להיות לכם את המספר הקווי של העובד הסוציאלי שמלווה אתכם בהישג יד. כך שכעת, עליכם רק להתקשר אליו, להציג בפניו את המצב הרפואי שלכם ולתאם אתו פגישה.

 

אפשרות שנייה – יצירת קשר עם עורך דין שבקיא בתאונות עבודה

אם אין לכם קשר ישיר עם עובד סוציאלי מטעם הביטוח הלאומי (וגם אם יש לכם ואתם פשוט מעדיפים לפנות לגורם חיצוני) אתם צריכים ליצור קשר עם עורך דין שבקיא בתחום. שימו לב, עליכם להכין מראש טפסים רפואיים שונים ואישורים שקיימים בהישג יד שמראים כי אכן יש לכם עילה להגשת תביעה בנושא החמרת מצב ביטוח לאומי. עורך הדין יקבל את המסמכים שלכם ויעיין בהם לעומק. רק לאחר שהוא יקרא אותם בעיון, הוא יוכל להציג בפניכם אם יש לכם סיכוי לקבל פיצויים מטעם המוסד לביטוח הלאומי. חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין מומלץ בלבד. כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בעורך דין כזה, עליכם ליישם את אחת או יותר מההמלצות הבאות:

  • פנו אל מכרים שלכם ותשאלו אותם אם הם נעזרו בעורך דין מומלץ
  • תערכו חיפוש בפייסבוק בקבוצת עורכי דין
  • תערכו חיפוש בגוגל

 

אפשרות שלישית – קריאת ספר החוקים

אם יש לכם מעט ידע משפטי, אתם יכולים להשיג את ספר החוקים שעוסק בכל המידע שנוגע להחמרת המצב הרפואי. חשוב לציין כי אפשרות זו אינה מתאימה לכל אחד. אם אתם בוחרים בה, כדאי שתתייעצו בכל מקרה עם גורם מקצועי (עיין ערך אפשרות שנייה ואפשרות ראשונה שנכתבו קודם לכן).

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איך אתם יכולים ללמוד על החמרת המצב בביטוח הלאומי. כך שאתם לא צריכים לקרוא יותר מדריכים שונים שקיימים ברחבי הרשת. אם בכל זאת תבחרו לקרוא את המדריכים הללו, כדאי שתתייעצו עם עורך דין ותבדקו שהמידע שמופיע בהם הוא אכן נכון ומקצועי. בהצלחה!

משקל

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים