איך ללמוד הכל על תהליך השתלת שיער לפני שעושים אותו

השתלת שיער הוא אחד הטיפולים היעילים ביותר הקיימים למטופלים המתמודדים עם נשירת שיער. כאשר אנו מסתכלים על דוגמאות לפני ואחרי השתלת שיער, אנו יכולים לראות שהשיער של אנשים גדל בצורה בריאה שגורמת להם להרגיש טוב יותר עם ההליך הנכון. למרות שזה לא פתרון קבוע לשיער דליל, הוא יכול לעזור להחזיר את מלאות השיער ואת הביטחון העצמי אצל אנשים רבים. 

 

מה זה השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך של השתלת זקיקי שיער בריאים לאזורים בהם זקיק השיער אינו פעיל יותר ומתפתחת התקרחות תוך שימוש בטכנולוגיות מיקרו-כירורגיות. במילים אחרות, ניתוח השתלת שיער עשוי להיות בחירה מתאימה לאנשים הסובלים מדלילות שיער או נשירת שיער. בהשתלת שיער, השיער הבריא של המטופל עצמו מתווסף לאזור דליל יותר.

 

מה התהליך

השתלת שיער מתוכננת ומבוצעת באופן אינדיבידואלי לחלוטין. זקיקי שיער עמידים לנשירה נאספים באזור העורף של המטופל. לאחר מכן, אלו מושתלים  באזורים המדוללים או הקירחים. המטרה של שיטה זו היא להעניק לשיער את המראה הטבעי והבריא ביותר שניתן. הסוג הנפוץ ביותר של נשירת שיער שאנו נתקלים בו כיום הוא נשירת שיער גברית.נסיגה של קו השיער באזור המצח ופתיחת הקודקוד הם התסמינים השכיחים ביותר. חוץ מזה, ניתן לראות שפיכת דפוס גברית לא רק אצל גברים אלא גם אצל נשים.

 

דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני השתלת שיער

השתלות שיער בדרך כלל מוצלחות יותר ממוצרי שיקום שיער ללא מרשם. אבל יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. קודם כל, אחוז דיי נכבד של השיער המושתל יצמח בחזרה במלואו תוך 3 – 4 חודשים, צריך סבלנות ולא להתאכזב אם לא חזר במאת האחוזים.משהו שלא חושבים עליו זה שממש כמו שיער רגיל, השיער המושתל ידלל עם הזמן.

יש אנשים שהתנאים של הקרקפת שלהם לא מאפשרים לפרוצדורה להיות מוצלחת. ישנם שעשויים לעבור השתלות פחות יעילות, מחקר מצביע על כך שטיפול בפלזמה יכול לעזור עד 75 אחוז או יותר מהשערות המושתלות לצמוח בחזרה. הם משמשים בעיקר לשיקום שיער אם אתה מקריח או מדלל באופן טבעי או איבדת שיער עקב פציעה.

 

מ הלצפות אחרי

השתלת שיער היא תהליך בן שנה הכולל גם לפני ואחרי השתלה. לאחר הליך השתלת השיער עלולים להתרחש אדמומיות וקרום, נשירת קרום ונשירת הלם. אלו תהליכים אופייניים לחלוטין. נדרשת שנה עד שכל השיער המושתל יצמח והצלחת הטיפול תורגש במלואה. השתלת שיער הינה הליך רגיש.

כדי לראות את התוצאות הטובות ביותר לפני ואחרי השתלת שיער, ביצוע ההמלצות שלאחר הניתוח הוא קריטי להשגת התוצאות הטובות ביותר. רוב החולים רואים יתרונות שישה עד תשעה חודשים לאחר הניתוח. זה עשוי לקחת עד שנה עבור אנשים מסוימים. חשוב להבין שהשיער המושתל ייפול בין שבועיים לשמונה שבועות לאחר ההליך.

השתלת שיער

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים