איך ללמוד לדבר בצורה מנומסת עם נציג מכירות

שיחה עם נציג מכירות היא דבר שאנחנו צריכים להתרגל לבצע. לא משנה באיזה תחום מדובר, נציגי מכירות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.

אותם נציגים יכולים להציע לנו מבצעים משתלמים, עסקאות ייחודיות ועוד שלל דברים שיהפכו את השירות לזול יותר ממה שהיינו חושבים. כדי שזה יקרה אנחנו צריכים ללמוד איך לדבר עם נציגי השירות בצורה מנומסת יותר.

 

שיחה עם נציג מכירות

שיחה עם הוט נציג מכירות או עם כל נציג מכירות אחר נעשית במצב שבו אנחנו צריכים לקבל שירות, אבל לפני כן אנחנו רוצים לברר טוב יותר מה בדיוק השירות המדובר.

שיחה עם נציג יכולה לקחת לא מעט זמן, ובתור ישראלים יש מי שמאבדים את זה במהלך השיחה. חשוב לזכור שנציג השירות הוא אמנם עובד של החברה, אולם האינטרס שלו הוא שאתם תהיו מרוצים.

ככל שתדברו עם נציג השירות בצורה נעימה יותר כך תתנו לו תמריץ לדאוג לכם יותר. אם אתם מוצאים את עצמכם מדברים בצורה מתוחה עם נציגי שירות, הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם.

שיחה עם נציג מכירות

התחילו את השיחה בצורה נעימה

הדבר הראשון הוא הדרך שבה אתם מתחילים את השיחה. פנייה לנציג שירות יכולה אמנם להתחיל ישר מהעניין שעבורו הגעתם, אולם כדאי להתחיל בכמה מילות נימוס ולשאול את נציג השירות איך קוראים לו.

באופן הזה נציג השירות ירגיש שהוא לא סתם מדבר עם עוד לקוח שרק רוצה להבין איך לקבל מחיר זול עבור השירות אלא אם מישהו שגם מתעניין בו.

 

מה בדיוק אתם צריכים

לפני שאתם מתחילים את השיחה עם נציג השירות כדאי שתדעו מה בדיוק אתם רוצים. נציגי שירות של חברה אחת יכולים לתת שירות למגוון צרכנים, וכדי שהנציג יהיה ממוקד בצורך שלכם כדאי שאתם תדעו מה אתם צריכים.

את הבירור הזה תוכלו לעשות בדרך כלל באתר של החברה.

מה בדיוק אתם צריכים

אל תשכחו להגיד תודה

הדבר האחרון הוא כמובן הדרך שבה אתם מסיימים את השיחה. נציג מכירות ששוחח איתכם אמנם עשה את העבודה שלו, אולם אין סיבה שלא תודו על כך בסיום השיחה.

נציג שירות שקיבל הכרת תודה מכם יעשה את השירות שלו טוב יותר לא רק ביחס ללקוח הבא שיפנה אליו אלא גם בהנחה שנשארו לו עוד כמה דברים לסגור כדי שהחבילה שאתם מקבלים תעמוד בציפיות שלכם.

 

לסיכום

שיחה עם נציג מכירות היא דבר שאנחנו צריכים לבצע מידי פעם. לא משנה באיזה נציג מכירות מדובר, ככל שנעשה את השיחה בצורה מנומסת יותר כך סביר להניח שנציג המכירות יהיה יותר בצד שלנו.

במצב הזה תוכלו לקבל שירות במחיר נמוך יותר או להיות חשופים למבצעים שסתם ככה לא הייתם מגיעים אליהם. כדאי לדעת מראש מה בדיוק השירות שאתם צריכים ולא לשכוח לומר תודה.

איך ללמוד לדבר בצורה מנומסת עם נציג מכירות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים