איך ללמוד להיות יועץ משכנתאות?

הרבה ילדים ומתבגרים, נשאלים במהלך חייהם מה הם רוצים להיות, כשיהיו גדולים.

תמיד בקנה עולות תשובות כמו רופא, אסטרונאוט, שחקנית, וזמרת.

עם זאת, אחד התחומים הכי מפותחים בזמן האחרון, הינו ייעוץ פיננסי.

רבים, הולכים ללמוד ייעוץ משכנתאות, בשל ראייה לטווח ארוך, אשר מרמזת על התפתחות התחום הנ"ל.

השאלה המתבקשת, הינה מה הדרך הטובה ביותר, ללמוד ייעוץ משכנתאות.

אם גם אתכם זה מעניין, המשיכו לקרוא.

 

מהי משכנתא

נתחיל בהגדרה בסיסית, של המושג משכנתא. משכנתא, היא הלוואה של סכום גבוהה, אשר ניתנת לתקופה ארוכה, למען השקעה במטרה מסויימת. המושג, מוכר לרוב בתחום הדירות והנדל"ן, שכן, רבים לוקחים משכנתא, על מנת לקנות נכס משלהם. את ההלוואה אותה לקחו, פורסים לאורך שנים, ומחזירים לבנק לאט לאט, את כל הסכום. בדרך כלל, נהוג לקחת יועץ משכנתאות לפני ביצוע הליך שכזה, שכן הוא יוכל לעזור, וללוות בתהליך לא פשוט זה.

 

יועץ משכנתאות, מה זה בכלל

ייעוץ משכנתאות, וייעוץ פיננסי, הינם שני תחומים שונים אך דומים, אשר הולכים יד ביד. שני תחומים אלו, הינם תחומים, בהם בעלי המקצוע הם עצמאיים. מטעם תפקידם, לייעץ בנושא גיוס, תפעול, וחסכון כספים למען השקעה במשכנתא. מתוקף תפקידו, יועץ המשכנתא שלכם, ילמד את מצבכם הכלכלי לעומק, יבנה תיק אשר ילווה אתכם בכל מוסדות הכלכלה והבנקים, ינתח נתונים עתידיים שונים, וכן גם יבנה לכם תוכנית לעתיד הקרוב, והרחוק.

 

מי יכול ללכת ללמוד ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות, מומלץ לאנשים בעלי מוטיבציה לימודית גבוהה, וכן ראיה לטווח רחוק. לרוב, מקצוע זה מתאים לאנשים אשר מעוניינים לפתח את שוק הנדל"ן, והכלכלה בארץ. בנוסף, חלק משמעותי מעבודת יועץ משכנתאות, הינה עבודה עם אנשים, ולכן על יועצי המשכנתאות, חובה להיות אנשים אדיבים, בעלי תקשורת בין אישית טובה. עם זאת, יוכלו להצליח מאוד בתחום, אנשים בעלי יכולת ניתוח נתונים, ותשוקה למקצועות המתמטיים.

 

מה הולכים ללמוד בקורס

ראשית, תלמדו בקורס את החומר התיאורטי. תכירו מושגי יסוד שונים כמו, דוגמת ריבית, לוח סילוקין, נסח טאבו, ועוד. לאחר היכרות עם מסלולים, ושיטות החזר, תעברו בקורס את החלק המעשי. שני חלקים אלו, יקנו לכם את הכלים להם אתם זקוקים, בתור יועצי משכנתאות. כלים כמו,ניהול מו"מ אל מול הבנק, אפיקי פעולה לביצוע מחזורי משכנתא, ומימון לנדל"ן עסקי, הצעות לביטוחים, ורבים אחרים, יועילו לכם בעתידכם המקצועי.

 

מה יוצא לכם בסוף

קורס יועצי משכנתאות, הוא קורס, אשר בסופו אתם יוצאים עם תעודת מקצוע. כמובן, שאין זה אומר שתצאו עם תואר, אלא תהיו בוגרים, בעלי תעודה מקצועית. אורכו של הקורס, הינו שלושה חודשים, אשר כוללים בתוכם עשרה מפגשים. בסוף הקורס, תוכלו להתחיל התמחות בחברת יועצי משכנתאות, ולאחר מכן תוכלו להפוך להיות עצמאיים, ולקבל לקוחות.

 

שעון ומטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים