איך ללמוד להיות מאמן אישי

מרגישים שיש לכם מה לתת לאחרים? שמים לב שחבריכם ובני משפחתיכם פונים אליכם שתהיו כתף, אוזן קשבת או שתיתנו עצה טובה? הגיע הזמן להעניק לעצמכם קורס אימון אישי בו תוכלו לפתח את הכישורים שלכם ולפתח את נתיב תעסוקתי. איך עושים זאת?

 

מה זה אומר קורס אימון אישי?

קורס קואוצ'ינג – אימון אישי הינו קורס העשרה לכל מי שייקח בו חלק, במסגרתו ילמדו ויתנסו המשתתפים בידע מקצועי ויישומו על ידי כלים מעשיים. רוב המסלולים מכשירים מאמנים לליווי של יחידית והנחיית קבוצות כדרך להגשמת הפרט והקבוצה. לאחר הקורס כל משתתף יבחר את תחום ההתעניינות שלו. אנשים יזדקקו לאימון אישי וליווי לאורך תהליכים שונים – נפשיים, מקצועיים, משפחתיים, כלכליים ועוד.

 

למי הקורס מתאים?

ראשית הקורס מתאים לכל מי שמעוניין לעבור תהליך אישי משמעותי שילווה איזשהו שינוי בחיים גם אם אינו מתכננן לעסוק בכך כדרך פרנסה. רוב הקורסים הנפתחים בארץ הינם מתאימים לבעלי תואר ראשון ו/או בעלי נסיוון של 5 שנים במקצוע מסוים. אין צורך להגיע עם רקע ממקצועות הטיפול, כל אחד מביא את עולמו שלו וכך נוצר מגוון ולאחר מכן כל מאמן יוכל לחזור לתחום העיסוק שלו עם יכולות חדשות של ליווי ותמיכה.

 

תוכן הקורס

שלב ראשון – תחילת הלימודים יעסקו בהיכרות עם הכלים והמיומנות הניתנים למאמנים אישיים. כל משתתף יעבור את החווה האימונית האישית באופן פרטני ובקבוצה. ההיכרות דרך החוויה האישית מהווה בסיס משמעותי להבנת החומר והגישה. בנוסף יעלו מושגים כמו – חזון, הצבת מטרות, זיהוי כוחות מניעים, ערכים נבחרים ועוד…

שלב שני – היכרות עם מודל האימון המובנה על פי גישת הקואצ'ינג. מודל זה ייתן בסיס חזק למשתתפים עבור התנסותם באימון בפעמים הראשונות באמון ומקצועיות. התוכן שילמד בשלב זה יעסוק במודל עצמו, אבחון אישי ומיפוי מצב, תוכנת פעולה, גיבוש ערכים ותתקיים הכנה לשלב הסטאז' ומבחן אתיקה.

שלב שלישי – תקופת הסטאז' דורשת מכל משתתף לאמן כ 100 שעות 8 מתאמנים שונים בליווי והדרכה אישית וקבוצתית. המשתתפים יגישו דוחות על המפגשים עם המתאמנים שלהם ויבחנו במבחן תיאורטי ומבחן מעשי.
כל השלבים יבוצעו בשיטת הנחיה ודיון, הדגמה והתנסות בליווי מקצועי.

 

מה הרציונל של האימון האישי?

מה בעצם מסתתר מאחוריי שתי המילים הללו? אימון אישי מכוון את האדם המעוניין בכך להציב לעצמו מטרות ולהשיג אותם, בדרך אליהן להתמודד עם מכשולים ובכל זאת לשמור על מוטיבציה. היעד האידיאלי הוא שבתום התהליך ובהשגת המטרות שהוצבו המתאמן יהיה בעל הכלים הנחוצים לו עבור ה"מירוץ" הבא, הביטחון העצמי שלו יעלה והוא ירגיש מסוגלות טובה.

 

כבר מסיימים

בשנים האחרונות תחום הקואוצ'ינג עלה עוד ועוד לכותרות עם הישגים מרשימים של אנשים שהעידו על עצמם כחסרי ביטחון ולא האמינו שמסוגלים לכלום אך עם הדחיפה הנכונה וכלים מתאימים גם הם מצאו את המנוע שלהם.

קורס מאמנים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים