איך ללמוד להיות מספר 1 באינסטגרם

אינסטגרם הפכה בשנים האחרונות לאחת הפלטפורמות המצליחות והגדולות ביותר בעולם הרשתות החברתיות.

עם יותר ממיליארד משתמשים בכל רחבי העולם נראה שהפופולאריות של הרשת רק עולה, ולכך יש משמעויות גדולות לקידום עסקי במרחב הדיגיטלי.

אם אתם בעלי עסק, אינסטגרם היא המקום המושלם לקדם את העסק שלכם בעבודה נכונה.

 

קודם כל – למה אינסטגרם?

אינסטגרם היא לא הרשת החברתית היחידה. אז למה אנחנו ממליצים לכם להשקיע דווקא בקידום באינסטגרם? לכך יש מספר סיבות:

  • המקום בו נמצא קהל היעד: כשבוחרים להקצות משאבי פרסום יש לחשוב כיצד לעשות זאת בדרך היעילה ביותר שתגיע לכמה שיותר מקהל היעד. כך למשל, טיקטוק היא רשת חברתית פופולארית מאוד אך רוב הגולשים בה צעירים ולאו דווקא עם כסף לבזבז. באינסטגרם לעומת זאת יש חתך גילאים רחב יותר, בין 15 ל-40 שזהו קהל שנוטה להוציא כסף.
  • פלטפורמה המותאמת לשיווק: באופן המהותי ביותר, אינסטגרם מתבססת על תמונות וסרטונים, מה שמדגיש את האלמנט החזותי ואידיאלי לשיווק מוצרים. הפלטפורמה מעודדת שיווק ומאפשרת פתיחת פרופיל עסקי וקידום.

 

כך תהפכו לשם דבר באינסטגרם

זה לא פשוט להפוך לוויראליים באינסטגרם. לפעמים גם כשמשקיעים את מה שצריך בפרופיל עדיין אין מספיק עוקבים והלייקים זורמים במשורה. למרבה השמחה, יש דרכים קלות יותר להגיע לוויראליות שניתן לעשות לצד ההשקעה בתוכן איכותי:

 

  1. קניית לייקים

אחת הדרכים להעלות חשיפה ולהגיע לוויראליות היא לקנות לייקים לאינסטגרם. קניית לייקים פועלת להגברת החשיפה שלכם בשתי רמות:

  • רמת הגולש: הרושם הראשוני של גולש שנכנס לעמוד שלכם הוא חשוב מאוד, ואין מה לעשות – פרופיל בו כמעט אין לייקים משאירים רושם שונה מאשר פרופיל בו על כל פוסט יש מאות או אלפי לייקים. גולש שנכנס לפרופיל ורואה פרופיל תוסס ישאיר עוקב ויעשה לייקים בעצמו.
  • רמת האלגוריתם: לייקים הם הדרך בו גולשים מסמנים שהם אוהבים את התוכן שאתם מעלים, ותוכן כזה הוא בדיוק התוכן שאינסטגרם תעודד ותגביר לו חשיפה.

 

  1. קניית עוקבים

בדומה לקניית לייקים ניתן גם לרכוש עוקבים באינסטגרם. זה פועל באופן דומה: כפי שלייקים מגבירים את החשיפה של הפרופיל שלכם, כך עוד עוקבים משיגים מטרה זו.

 

  1. קניית צפיות בסטורי

יש אומרים שסטורי הוא הפלטפורמה החשובה באינסטגרם, אולי אף יותר מהפיד עצמו ולכן לסטורי שלכם יש להתייחס בהתאם. באמצעות קניית צפיות באינסטגרם ניתן להגביר את החשיפה לסטורי שלכם ולקדם אותו בקרב העוקבים שלכם.

 

  1. קישור לחשבונות שלכם ברשתות אחרות

אם יש לכם גם חשבון בפייסבוק, טוויטר, טיקטוק וכדומה קשרו אותם לחשבון האינסטגרם וכך יותר משתמשים ייחשפו לתכנים שלכם.

 

היכן ניתן לרכוש לייקים באינסטגרם?

חברת PWR משווקת חבילות לייקים באינסטגרם המותאמות לצרכיכם. החברה מקפידה למכור לייקים איכותיים בלבד ממשתמשים אמיתיים בחו"ל, ומספקת אותם באופן מאובטח תוך 10 דקות מרגע הרכישה.

 

תונה פופולרית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים