איך ללמוד להשתמש בטיקטוק לטובת העסק שלך

בשנים האחרונות שומעים יותר ויותר תלונות מצד בעלי עסקים לגבי מדיניות הפרסום והקידום העסקי ברשתות החברתיות, בראשן פייסבוק ואינסטגרם.

רשתות אלו מנצלות את הביקוש הגבוה לפרסום ומעלות את תעריפי הפרסום, ובד בבד מפחיתות את החשיפה של דפים עסקיים.

החדשות הטובות הן שיש אלטרנטיבה לפייסבוק ואינסטגרם – טיקטוק.

כיצד מפרסמים בטיקטוק והאם זה מתאים לעסק שלכם?

 

פרסום ממומן בטיקטוק – כיצד זה עובד?

ראשית כל יש לפתוח חשבון סוכנות ודרכו להעביר לפלטפורמה את הכסף עבור פרסום וקידום עסקי. לאחר שפתחתם חשבון סוכנות, יש ליצור חשבון מפרסם לעסק אותו אתם מעוניינים לקדם. לפני שמתחילים קמפיין, יש לבחור ברמת החשבון את שיטת התמחור:

חשבון מסוג Auction

שיטת תמחור של מכירה פומבית. בשיטת תמחור זו, אתם קובעים את התקציב שלכם והמערכת משיגה את החשיפה הגבוהה ביותר שתוכלו לקבל תמורת התקציב בגובה שקבעתם.

 

חשבון מסוג :Resevation

שיטת תמחור בה קונים מראש חשיפה במחיר שהוגדר מראש, וכך גם רמת החשיפה.

 

ההבדלים בין טיקטוק לרשתות חברתיות אחרות

טיקטוק היא לא עוד רשת חברתית, ושונה באופן משמעותי מרשתות כגון פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. בניגוד לאינסטגרם למשל בה ניתן לפרסם דרך הפיד או הסטורי, בטיקטוק יש פיד אחד ומבנה המודעות שניתן לפרסם קבוע – סרטון קצר המפורסם לאורך בלבד.

למעשה, פרסום בטיקטוק מזכיר קצת את הסטורי של אינסטגרם, אך ניתן לפרסם בו סרטונים בלבד וזמינות בו יותר אפשרויות עריכה ופיצ'רים שונים. טיקטוק מאפשרת להכין מצגות מסרטונים קצרים או תמונות בשילוב סאונד מיוחד וכמובן להעלות סרטונים שנערכו מראש.

 

זה בדיוק הזמן לפרסום בטיקטוק

כרגע טיקטוק נמצאת בנקודה האופטימאלית ביותר עבור מפרסמים: מצד אחד, זו אפליקציה פופולארית שרק צומחת ומצד שני תעריפי החשיפה נכון להיות זולים מאוד וכל הנתונים מעידים על כך שניתן להשיג חשיפה ברמה גבוהה במעט כסף. בנוסף, כרגע התחרות מול מפרסמים אחרים קטנה יחסית. לכן אם אתם מעוניינים להרחיב את הפרסום העסקי שלכם או לשנות אותו זה בדיוק הזמן להתחיל לפרסם בטיקטוק.

 

למי מתאים לפרסם בטיקטוק?

הסטריאוטיפ הוא שבטיקטוק נמצאים בעיקר בני נוער. הנתח של בני הנוער מכלל המשתמשים אכן גבוה, אך עם הזמן מצטרפים יותר ויותר בני 30 ומעלה, כלומר אנשים עם יותר כסף לבזבז. פרסום בטיקטוק הוא אידיאלי לעסקים בהם אתם עומדים בפרונט או מוכרים מוצרים שמצטלמים טוב: אם אתם מאמני כושר, מעצבי שיער, מעצבי פנים, שפים ועוד מגוון מקצועות רחב טיקטוק יכולה להיות מושלמת עבורכם.

 

הפלטפורמה בה יצירתיות מנצחת

כדי להצליח בטיקטוק צריך שני דברים חשובים: ראשית כל, להכיר היטב את האפליקציה כדי לדעת מה יצליח ומה לא, ושנית יש לחשוב באופן יצירתי ומחוץ לקופסא. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לקחת קורס טיקטוק שילמד אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי להביא את העסק שלכם להצלחה באמצעות טיקטוק וכל זה מבלי לשרוף כסף על מקדמים דיגיטליים מקצועיים – אתם אלו שיכולים לקדם באופן מקצועי את העסק שלכם.

 

סלולר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים