איך ללמוד לעשות קסמים

איזה ילד לא פגש בקוסם בחייו, בין אם ביום הולדת ובין אם במופע קסמים? מי לא חלם לדעת איך הקוסם עושה את הקסם ורצה להתנסות גם? ערכות קסמים עבור ילדים יכולות ללמד אותם את הסודות הכמוסים של הקוסמים המקצועיים. המאמר יפרט איך הכי טוב לעשות קסמים.

 

ריכוז וזריזות ידיים

על מנת שילדיכם יוכלו לעשות קסמים בריכוז ובזריזות ידיים בדיוק כמו שראו בטלוויזיה, במופע קסמים ובאתרי האינטרנט פותחו ערכות מיוחדות המתאימות לקוסמים הצעירים המאפשרות להם להפוך לקוסמים מיומנים ומקצועיים. בין אם אלו טריקים בקלפים או קסמים מורכבים יותר, הערכות העוסקות בקסמים מלוות בסרטונים ובאביזרים שבאמצעותם ניתן להתאמן ולהגיע למיומנות הנדרשת. לימוד קסמים זו חוויה שכל ילד/ה או נער/ה חולמים להצליח בהם ולהפוך לרגע להארי פוטר או לאורי גלר.

 

הצלחה חברתית

יתרון נוסף בלימוד קסמים הוא היכולת להופיע איתם בפני כל החבר'ה ולהרגיש במרכז כיוון שילדים אוהבים להיות בקרבת ילדים שמאתגרים אותם ומכניסים עניין למפגש החברתי. הקוסמות מעצימה ומגבירה את הביטחון העצמי של זה העוסק בה ויכולה לקדם אותו מאוד מבחינה חברתית. גם אם הם יתאמנו שעות על קסם מסוים ולעיתים ינחלו אכזבות זה ילמד אותם שיש להתמיד במשימה ולבסוף לנצח אותה בנחישות, מה שבסופו של דבר יביא להם את הסיפוק כשיצליחו במשימה.

 

איך ללמוד לעשות קסמים?

בראש ובראשונה יש לרכוש ערכה לקוסמים מתחילים ולהתחיל בקסמים פשוטים. ערכת בית הקלפים מתאימה לצורך זה ומכילה לימוד בסיסי לפי שלבים עד למתקדמים. לאחר מכן ישנן ערכות שונות כמו: תאמינו לא, סוכן חשאי או על חושי המתאימות לקוסמים מתקדמים שרוצים לעשות אפקטים מוזרים, עוצרי נשימה ולא שגרתיים כמו: קריאת מחשבות, כיפוף כפיות או גילוי מספרים וציורים. ואם זה לא מספיק ישנה ערכה מקסימה בה ניתן להפוך ניירות לבנים ופשוטים לשטרות כסף אמיתיים. הזמן הטוב ביותר ללימוד קסמים הוא בחופשת הקיץ, מה שישמש את הילדים כתעסוקה בזמן הפנוי שלהם. כל ילד יכול למצוא את הייחוד שלו בערכות השונות ולהתנסות בהן בהדרגה. כל אחת מהן מלמדת שלב אחרי שלב את כל הפעולות הנדרשות להצלחת הקסם באופן מדויק. הערכות מלוות בהסברים ממוקדים ובסרטוני וידיאו אותם ניתן לחקות. המטרה היא להצליח אך נדרש אימון לפי הקצב האישי של כל ילד ולבסוף מגיעים למטרה.

 

הערכות המדליקות במיוחד

יש מגוון ערכות מהן ניתן לבחור את מה שהכי מעניין ללמוד. למשל, ערכת נפלאות המים מלמדת קסמים המשולבים עם אפקטים של מים בדרגות קושי שונות. כספת הקסמים מלמדת את הילדים ליצור אשליות בשטרות כסף ולהעלים מטבעות. ערכת סודות הריחוף מלמדת את הילדים טכניקות שונות לריחוף באוויר של חפצים. חדר בריחה הודיני יוביל את הילדים להרפתקאות קסומות בתוך חדרי בריחה ועוד ערכות רבות וטובות אחרות.

 

אמן חושים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים