איך ללמוד לקחת הלוואה בצורה הנכונה לעסק

הלוואות לעסקים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים יכולות להיות מקפצה גדולה ובאותה הנשימה גם בור גדול.

תחום ההלוואות הוא אחד התחומים הרגישים שיש ללמוד ולהתאים באופן אישי לכל צורך ולכל עסק.

המשיכו לקרוא כדי לגלות על הלוואות במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים ואיך לבחור את המסלול הנכון!

 

בתור עסק קטן או בינוני, ממי מבקשים הלוואה?

עסקים קטנים ובינוניים בתחילת דרכם או באמצע ההתפתחות שלהם נתקלים לעיתים קרובות בסירובים למתן הלוואות מבנקים שונים מה שעוצר את פעילותם באופן מידי. חוסר האמונה של הבנקים בעסקים מסוג זה גורמת להם לסרב פעם אחר פעם להלוואות מתוך פחד שלא יוכלו להחזיר את סכום ההלוואה. בדיוק עבור זה הוקמה הקרן להלוואות בערבות המדינה.

מהי הקרן להלוואות בערבות המדינה?

מתוך אותה הסיטואציה שתוארה משרד האוצר החליט להקים קרן שתתמוך בפיתוח עסקים קטנים ובינוניים באמצעות ערבון לבנקים השונים עקב חוסר אמונתם ביכולת ההחזרה של העסקים עצמם.
ביזלנד הלוואות לעסקים מתמחים בדיוק בהלוואות מסוג זה, תוכלו להיעזר בהם על מנת לקבל פתרונות ותמיכה לאורך כל הדרך, ניתן לקרוא אודותיהם ולקבל תמיכה ראשונית כאן – bizlend.co.il

 

איך הלוואה מסוג זה מתקיימת?

השלב הראשון הוא הגשת בקשה לקרן, ניתן להגיש בקשה גם דרך ביזלנד הלוואות לעסקים. לאחר הגשת הבקשה יתואם מולכם ביקור של כלכלן מקצועי מטעם חברה חיצונית העובדת עבור הקרן. הביקור של הכלכלן נועד על מנת להבטיח את יכולתכם העסקית והכלכלית להחזיר את סכום ההלוואה לבנק.

 

שלב שני  –

אם עברתם בהצלחה את הבדיקה עבור הקרן להלוואות בערבות המדינה תקבלו ממנה המלצה ועירבון מול הבנקים השונים העובדים מולה למתן הלוואות בערבות המדינה.
ההמלצה אינה מבטיחה לכם את קבלת ההלוואה, לבנקים יש זכות לתת את מלוא הסכום, חלק ממנו או לסרב לחלוטין. הקרן עורבת לבנק שבמקרה שהעסק לא יוכל להחזיר את ההלוואה במלואה הקרן תחזיר 70 אחוז מסכום ההלוואה לבנק.

 

האם יש אופציות שונות לקבלת ההלוואה?

כמובן, לכל צורך וגודל של עסק ישנו מסלול שונה, על מנת לקחת הלוואה בצורה נכונה כדי לבדוק ולהתאים את המסלול לצורך. להלן המסלולים –

  • מסלול עסק בהקמה – מתאים לעסקים חדשים שקמים זה עתה. תקרת ההלוואה תהיה עד חצי מליון שקלים.
  • מסלול להשקעה – מסלול זה מתאים לעסקים שכבר קיימים והם בתהליך צמיחה – מתאים לעסקים שנדרשים להגדלת המרחב, רכש גדול, שיפוצים ועוד. הלוואה לעסקים קטנים תינתן עד חצי מיליון שקלים, לעסקים בינוניים עד 8 מיליון שקלים.
  • מסלול הון חוזר – פופלארי מאוד עקב תקופת הקורונה, מתן פתרון זמני להתמודדות עם הפער שנוצר בין מועד ההוצאות ולמועד ההכנסות כשמדובר בפער גדול. סכומי ההלוואה הם באותה התקרה של מסלול להשקעה.

 

לסיכום

תוכלו לבחור את המסלול המתאים, להגיש בקשה ולהחזיק אצבעות. בהצלחה!

 

לחיצת יד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים