איך ללמוד לקשור עניבה

כידוע, ישנם סוגים רבים של קשירות עניבה וכל אחד מהם מייצג מראה מעט אחר.

היכרות בסיסית עם כמה סוגי קשרים מאפשר גמישות במראה בהתאם לסוג האירוע שהולכים אליו.

הידע כיצד לקשור עניבה משמעותי.

צריך לשים לב בבחירה של קשר שעל העניבה להתאים ללבוש הכללי – קשר רחב מאוד שנמצא בחוסר פרופורציה לרוחב הכתפיים או למבנה הפנים יכול להיראות לא מוצלח ואף מגוחך. בנוסף, כאשר עונבים עניבה צריך לשים לב שהעניבה לא תהיה ארוכה יתר על המידה – שלא תעבור, בשום מצב את אבזם החגורה.

ישנם מדריכים וויזואליים רבים באינטרנט כיצד לעשות כל אחד מן הקשרים ולעיתים פשוט יותר ללמוד מהם. במדריך הזה אתאר מילולית כיצד עושים כל אחד מארבעת הקשרים הפופולאריים ביותר.

 

קשר וינדזור

זהו קשר קלאסי, שצמוד לצווארון. כפי שתראו במדריך זה, ישנם סוגי רוחב שונים של קשרים, זהו קשר שנחשב רחב ועבה ומתאים לצווארון רחב בהתאם. הוא אלגנטי ורשמי במיוחד.

המצב ההתחלתי בקשר וינדזור הוא שהחלק הרחב של העניבה מונח על הכתף השמאלית. לאחר מכן, לקחת את הקצה הרחב לימין הצד העליון של החלק הצר של העניבה. לאחר מכן להשחיל אותו מתחת למרכז הצווארון. לאחר מכן, להעביר את החלק הרחב ימינה ולהעבירו מתחת לחלק הצר. בשלב זה יש להעביר אוותו מתחת לקשר במרכז ולהוציא אותו לשמאל. כעת יש להניח את האגודל ולקחת את החלק הרחב לשמאל לימין. לבסוף, להשחיל את העניבה שנית במרכז הקשר, איפה שמונח האגודל.

 

קשר ארבע ביד

זהו הקשר שנחשב הקשר הקל ביותר והפשוט ביותר. הוא מחמיא לרוב סוגי העניבות ומעניק מראה אלגנטי אך סטנדרטי.

השלב הראשון הוא הנחה של העניבה על הכתפיים באופן שבו הקצה הרחב מעט נמוך יותר מאבזם החגורה. בשלב הראשון יש להעביר את הקצה הרחב משמאל לימין באופן שבו הקצה הצר מעל הקצה הרחב. לאחר מכן להעביר אותו כך שוב. בשלב זה יש למקם את האגודל על הקשר ולקחת לצד שמאל למעלה את הצר, במרווח הזה יש להעביר את הקצה הרחב מתחת לקשר. השלב האחרון הוא מיקום ידני של מרכז הקשר בדיוק.

טיפ למי שהיה בתנועות נוער בעברו – קשר ארבע ידיים הוא בדיוק אותו הקשר של קשירת עניבות צופים. מי שהיה בתנועת נוער לא יכול לשכוח דבר כזה 🙂

 

לסיכום

ישנם עוד סוגי קשרים אולם אותם קשה יותר להעביר באופן מילולי. ניתן למצוא מידע על סוגי העניבות השונות, על סוגי הקשרים והחשיבות של כל אחד מהם באתר: https://diplomatline.co.il

צריך לזכור לשים לב למשמעות של סוגי הקשרים, לאסתטיות שבין הקשר לבין סוגי העניבות, כלומר, יש קשרים שמחמיא להם עניבה ללא הדפס או ההפך. קשרים מסוימים נחשבים אלגנטיים במיוחד והאחרים נחשבים יותר צעירים או פחות פורמליים.

 

ביגוד אופנתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים