איך ללמוד לרקוד סטריפטיז בבית?

כל אחד מכיר את השיר המוכר שתמיד נשמע ברקע בסרטים רומנטיים. השיר שגורם לנו להזיז את המותניים מצד לצד ולחשוף לאט את הבטן תוך אחיזה של קצה החולצה ביד. אבל העניין הוא שלא כל אחד יודע איך לרקוד את הריקוד הזה באופן מושך באמת. כדי ללמד את מי מכם שזקוקים לעזרה, יצאנו לבדוק איך אפשר ללמוד את הסטריפטיז בבית. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בסטריפטיז. לא הגענו אליהם בטעות. כתבנו פוסט באחת הרשתות החברתיות וביקשנו עזרה ממי שבקיאים בתחום. פנו אלינו לא מעט נשים וגברים. כאשר חלק נכבד מהנשים שפנו אלינו שיתפו שהן עובדות כיום או עבדו בעבר כחשפניות. הן אמרו לנו שיש להן את כל הטיפים שיאפשרו לכל אחד ללמוד סטריפטיז לבד בבית ללא שום בעיה.

 

איך ללמוד סטריפטיז בבית? אפשרות מספר 1

האפשרות הראשונה ללימוד סטריפטיז לבד בבית היא להזמין חשפניות שילמדו אתכם שלב אחר שלב. אם אתם חושבים שמדובר בבדיחה, כדאי שתדעו שאנחנו רציניים לחלוטין. שכן, קיבלנו את האפשרות הזו מ – 4 מגיבים שונים שפנו אלינו בפרטי. הם ציינו בפנינו שהם יודעים איך לרקוד סטריפטיז בזכות החשפנית שהגיעה אליהם הביתה וערכה להם הסבר מקוצר.

 

איך ללמוד סטריפטיז בבית? אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה היא לערוך חיפוש ביוטיוב. שכן, יש לא מעט סרטונים שמדריכים איך לרקוד סטריפטיז חושני גם אם אין לכם חוש קצב בכלל. אם אתם לא יודעים איך להגיע לסרטונים הללו, כדאי שתדעו שאתם יכולים לערוך את אחד או יותר מהחיפושים הבאים שיניבו לכם את התוצאה הרצויה:

  • איך לרקוד סטריפטיז לבד בבית?
  • לימודי סטריפטיז למתחילים
  • לרקוד סטריפטיז שלב אחר שלב

 

איך ללמוד סטריפטיז בבית? אפשרות מספר 3

האפשרות השלישית שתאפשר לכם ללמוד סטריפטיז לבד בבית היא פשוט לתרגל מול המראה. לא מעט מהמגיבים על הפוסט שלנו ציינו שברגעים של פנאי, הם שמעו מוזיקה מתאימה והתפשטו תוך שהם רוקדים מול המראה. כך, לדבריהם, הם ראו את התנועות שלהם וגילו מה מצריך תיקון ואיך אפשר לחזק. חלק מהם ציינו שהם שילבו את האפשרות הזו עם האפשרות השנייה שצוינה קודם לכן. כך שכדאי שתדעו שזו אופציה. לראות את הסרטון ביוטיוב ורק לאחר מכן לגשת אל המראה וליישם באופן אינטואיטיבי.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכל אחד מכם לדעת איך ללמוד לרקוד סטריפטיז לבד בבית. כעת, כשיש לכם את המידע הדרוש בנושא, אתם יכולים פשוט לבחור את הדרך או הדרכים שמתאימות לכם מבין אלו שצוינו לעיל. מאחלים לכם שתרקדו את הסטריפטיז הכי מושלם ממש בקרוב. בהצלחה!

חשפנות בבית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים