איך ללמוד לשחק פינג פונג שולחן?

הטניס השולחני הוא ענף ספורט המועדף על רבים מסיבות של נוחות, הנאה, קלות וחוסר בתנאים מגבילים.

תנועת המחבט העדינה, הקול העדין שמשמיע כדור הפינג פונג, והמתח לקראת החבטה הנגדית, יוצרים הרבה צחוק, הווי, הנאה ותחושת הצלחה.

לא פלא אם כך שיש הרבה שיהיו מוכנים להשקיע רבות כדי להתאמן בפינג פונג שולחן.

איך ללמוד לשחק בפינג פונג שולחן? כך תרכשו את המיומנות הקלה, הכיפית והספורטיבית הזו.

 

למה אנשים משתגעים על פינג פונג שולחן?

אם תנסו להיזכר, בוודאי לא תעלו בדעתכם קאנטרי שמכבד את עצמו, שאינו מכיל שולחן פינג פונג חוץ ראוי לשמו. אולם לא רק שם, משפחות רבות נהנות מקיומו של שולחן פינג פונג בחצר שלהם, ומבלות באמצעותו את שעות הפנאי המשותפות בצורה חווייתית ספורטיבית.

הפינג פונג אינו דורש מאיתנו להתנשא לגובה או להיות בעלי ממדי גוף דקיקים, כשם שנדרש בענפי ספורט אחרים, הוא מתאים גם לאנשים בעלי מוגבלויות ובעלי עודף משקל. בנוסף, הפינג פונג חוצה גילאים ומאפשר משחק שוויוני בין שחקן בן 8 לשחקן בן 60, מה שתורם לגיבוש וחיזוק קשרים משפחתיים. הפינג פונג הוא משחק זוגי/קבוצתי מה שמשפר גם יכולות חברתיות.

 

איך ללמוד לשחק פינג פונג שולחני?

פינג פונג יכול להיות משחק מהנה, אך גם יכול להפוך מתחביב למקצוע הדורש אימונים אינטנסיביים. ניתן להצטרף ללמידה של מיומנויות מתחילים כמו: סרבים, הנחתות, מכות הגנה התקפה, טקטיקות שונות ועוד.

מי שמעוניין לקחת את התחום רחוק יכול להצטרף לקבוצות אימון מתקדמות, ולקבוצות אזוריות למצטיינים בהם נערכים אימונים יומיומיים.

בנוסף, ניתן להתאמן מול רובוט טניס שולחן, לקרוא חומר באינטרנט ולצפות בסרטונים של משחקי אליפות גדולים, מהם ניתן ללמוד טכניקות משחק שונות.

 

אילו מיומנויות נרכשות בחוגי למידה של פינג פונג שולחן?

  • קואורדינציה.
  • שליטה בכדור ובמחבט.
  • תנועות חבטה מגב היד ומכף היד.
  • שליטה בכדור ובסוגי חבטות שונות.
  • עמידה נכונה לצד שולחן הפינג פונג ומנח גוף מדויק.
  • לימוד חבטות של הגנה ובהתקפה.
  • לימוד חבטות של הגשה: צידית, עילית, אחורית וסיבובית.
  • אסטרטגיות וטקטיקות במשחק הפינג פונג.

 

מתי ניתן להתחיל ללמוד פינג פונג שולחן?

כמו בכל ענף ספורטיבי, ככל שגיל ההתחלה נמוך יותר, כך גדלים הסיכויים להתפתחות גבוהה יותר ולהשגה של יעדים מורכבים יותר. ניתן להצביע ולומר כי גיל 8-9 הינו גיל אידיאלי להתחיל לרכוש את מיומנויות המשחק. בגיל צעיר יותר יש צורך באימון שונה ובשיטת למידה אחרת.

 

מהו הציוד המומלץ למשחק פינג פונג שולחן?

חשוב להתאמן בביגוד נוח וקליל, וזאת כדי לא לסרבל את התנועה. העדיפו תמיד בגדי ספורט מאווררים ומנדפי זיעה על פני חולצות קמיטות ומכנסיים מחויטים – פוי! האחרונים יגרמו לכם לחשב כל תנועה כדי לא לפעור בהם קרעים. בחורף ניתן להוסיף סוודר וטרנינג על הלבוש הספורטיבי.

מטקות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים