איך ללמוד לתלות תמונה בסלון הבית

אתם ודאי יודעים כמה תמונות בסלון יכולות להוסיף, לעיצוב הבית ולהרגשה חמימה.

התמונות יכולות להכניס את הבית שלכם לאווירה שאתם בוחרים שתהיה אצלכם, הבעיה היא שלא תמיד זו משימה פשוטה. מומלץ וחשוב ללמוד איך למקם אותם ואיך לתלות אותם בבית.

אנחנו כאן בכדי לתת לכם כמה טיפים לעיצוב ולתלייה מדויקת יותר של התמונות שלכם.

 

בחירת תמונות

הסוד הוא בבחירת התמונות ומאוד חשוב שאלה יהיו תמונות הקשורות לרגש שמקשר אותם אל התמונות, או אותכם ואת בני הזוג או את המשפחה כולה יחד. כל מה שעושה לכם טוב, הולך.

תוכלו להיכנס למגוון אתרים של תמונות לעיצוב הבית, ולקבל מהם השראה ובכך למעשה לדעת מה יכול לדבר אליכם יותר ומה יכול לדבר אליכם פחות. נסו להתאים את צבעי התמונות לאווירה הכללית של הבית. זה יוכל לעזור לכם ליצור אווירה.

 

סודות מיקום התמונות

ודאי כולכם מכירים את הקלאסיקה שתמיד מנצחת – תליית תמונה גדולה ומרשימה בסלון הבית מעל הספה, או תמונה מעל המטבח שמצליחה ליצור עניין בדרך כלל הוא קשור גם כן באוכל. הפרופורציה של תליית תמונה בסלון הוא לפחות 50% מאורך הספה ועדיף אפילו יותר.

פה הסוד הגדול. אם כבר קלאסיקה – נסו ללכת על קו משלכם, לא חייב להיות כמו הקלאסיקה ונסו לתלות את התמונה מצד הקיר, תמונה לסלון שהיא אפילו קצת יותר מוארכת ולא מלבנית או ריבועית כמו שאתה מכירים בדרך כלל.

לפעמים יכול להיות מאוד נחמד ומעניין למאת מהסטנדרט, ולהוסיף עניין לעיצוב הבית. אל דאגה, את הסימטריה ניתן לאזן באקססוריז שונים, לכן אל תרגישו מוזר מידי, ונסו ״לצאת מהקופסא״ ולנסות דברים חדשים.

 

סוד גובה התמונות

  1. בגובה העיניים – הסוד המרכזי לתלייה היא כאשר אתם עומדים מול התמונה, היא צריכה להיות בקו העיניים.
  2. מרווח – תשאירו מרווח ריק בין התמונה לבין אקססוריז אחרים שיש לכם על הקיר, תנו לתמונה מקום רחב ולא לדחוס אותה בין התמונות.
  3. מדידה לפני – רצוי קודם כל למדוד את המקום הרצוי שבו תרצו לתלות את התמונה שלכם. להשאיר מרווח לתלייה של בין שישה עד שמונה סנטימטרים, בצורה הזו תאפשרו לעין לראות את התמונה בברור ובנוחות.
  4. חומרי גלם – פתחו קצת אינטרנט וקראו איזה חומרי גלם הם הטובים ביותר לתלות את התמונה, מכיוון שיש יצירות ותמונות הזקוקות יותר לתמיכה מאשר לקטנות יותר.
  5. התחילו במרכז – במידה ויצא לכם לתלות כמה תמונות יחד, עדיף להתחיל מהתמונה שתהיה במרכז. טיפ זה ימנע ממכם חורים רבים בקיר.

 

לסיכום

תמונות בבית יכולות להוסיף המון, אבל חשוב לדעת לתלות אותן בצורה נכונה. הקפידו על מדידה לפני כן, על חומרי גלם מתאימים לתמונות, הקפידו לשים תמונה כשאתם עומדים מולה בגובה העניים.

 

פינת ישיבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים