איך ללמוד מיתוג עסקי בצורה מקצועית

על מנת לעסוק במיתוג עסקי צריך להיות מומחה בתחום וללמוד אותו בצורה מקצועית. כיום ישנן לא מעט חברות המכשירות בקורסים מקיפים מקדמים למיתוג עסקי שמרווחים יפה ואף מתווכות ביניהם לבין חברות פרסום והייטק שונות. איך ללמוד מיתוג עסקי בצורה מקצועית? על כך במאמר הבא.

 

מה זה מיתוג עסקי?

מיתוג עסקי הוא ההכרה בעסק והשיווק שלו בטכנולוגיה של ימינו. המטרה היא להביא את העסק לחשיפה של כמה שיותר אנשים, להגביר את המוניטין שלו, להביא למכירות ולגרום לו להיות כחלק מהתודעה של הצרכנים. אם בעבר הסתפקו בפליירים, מודעות בעיתון או שיווק בטלוויזיה וברדיו, כיום המקדמים עושים זאת גם באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. בשל הביקוש הרב למקצוע נפתחו קורסים רבים המכשירים את תלמידיהם לעסוק בתחום ולעבוד כשכירים בחברות יוקרתיות או כמקדמים עצמאיים. ההצלחה של המקדמים מותנית באיכות ובמקצועיות של הקורס, בתחומים הנלמדים בו ובהתנסות המעשית.

 

מה לומדים במיתוג עסקי?

כאשר נרשמים לקורס של מיתוג עסקי עוברים תהליך מיון המלמד עד כמה הסטודנט מתאים ללימודי המקצוע. ישנם אף קורסים שמלמדים כ-20 שעות שהם למעשה הכנה למבחני המיון הדיגיטליים. במידה ומתקבלים ללימודים ורצוי שזה יהיה במקום בעל מוניטין שמתווך בין המסיימים למקומות עבודה פוטנציאליים, ניתן ללמוד בקורס בוקר או ערב בהתאם לתקופת הלימודים של הקורס. כלומר, תקופה ארוכה יותר של לימודי ערב ותקופה קצרה יותר של לימודי בוקר. כך ניתן לשלב בלימודים גם עבודה. ישנם אף קורסים המציעים שיטת לימוד באמצעות הזום בקבוצה או באופן פרטני. בקורס מיתוג עסקי לומדים את כל הנושא של קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות, קידום אורגני, בניית אתרים, אופטימיזציה של האתרים, ניהול קמפיין, בניית אסטרטגיה שיווקית, אפיון צרכי הלקוחות והתאמת הקמפיין לחברה, פרסום דיגיטלי, ניתוח ומדידה של נתוני הקמפיין, כתיבת תוכן המניע לפעולה, גרפיקה דיגיטלית (במקרים מסוימים) ועוד.

 

למי מתאים ללמוד מיתוג עסקי בצורה מקצועית?

כל אדם בכל גיל בין אם מדובר על מקצוע לעתיד ובין אם על הסבה מקצועית, יכול ללמוד מיתוג עסקי אם יש לו אוריינטציה טכנולוגית וידע בסיסי ביישומי מחשב כמו: אקסל, וורד ועוד. חשוב גם שהאנגלית תהיה טובה וברמה בסיסית לפחות. רבים מהחיילים המשוחררים פונים לתחום זה על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים כיוון שהמקצועות הטכנולוגיים ובעיקר תחום השיווק הדיגיטלי הם העתיד. רבים ממסיימי הקורסים המקצועיים עובדים כיום בחברות מובילות כמו ג'נסיס. ראו באתר gnss.co.il. החברות הגדולות מעדיפות כוח אדם שלמד ברמה גבוהה והתנסה בתיקי לקוחות אמיתיים כחלק מהעבודה המעשית שיודע לבנות תיק עבודות. כאשר בקורס מזהים את התלמידים המובילים מסייעים להם להשתלב בחברות מובילות בתעשיית הפרסום והשיווק הדיגיטלי. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לקורס אותו בוחרים ולמי שמלמד אותו.

מיתוג עסקי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים