איך ללמוד על פירוק רכבים – ומתי כדאי להיעזר באחד

לרוב, אם הרכב שלכם מושבת, הדבר העיקרי שעשו הינו להשאירו בחניה, שכן, לכאורה, לא ניתן לעשות בו שימוש כלשהו.

אולם, במקום להשאיר את רכבכם מושבת, תוכלו לעשות בו שימוש אחר דרך חברה שעוסקת בפירוק חלקי רכבים.

 

קניית רכבים למטרת פירוק

כיום, חברות שונות העוסקות בענף הרכב מציעות שירות קניה של רכב מושבת, תמורת סכום מסוים ובאופן זה, חוסכות מכם זמן יקר בניסיון למכור את רכבכם או לחפש אחר שימושים שניתן לעשות בו.

מכירה של רכב למטרת פירוק חלקיו מאפשרת לכם קבלת תשלום, שיכול להיות משתלם מאוד עבורכם, בפרט ביחס לעובדה שאינכם מוצאים כל שימוש אחר עם הרכב המושבת. מעבר לכך, פעולות פירוק רכבים ומכירת חלקיהם לרוב מתאפשרות עבור כלל סוגי הרכבים.

אם יש לכם רכב ישן ואינו בשימוש, או לחילופין, אם יש לכם רכב שנוטה להתקלקל לעיתים קרובות והייתם שמחים להיפטר ממנו, ואתם מחפשים אחר קונה רכבים לפירוק, תוכלו לפנות לאחת מהחברות שמציעות שירות של קניית רכבים למטרת פירוק.

 

מהו פירוק רכבים?

פירוק רכבים מתבצע במצב בו הרכב תקול או מושבת ואין אפשרות לנהוג בו. מכירת רכב למטרת פירוק מאפשרת הסרה של חלקיו – הן חלקי המתכת שבו והן חלקי הברזל שבו. שאר החלקים האחרים שברכב מועברים לתהליך ששמו "גריטה". חלקי הברזל שברכב מועברים למפעלים שעוסקים בברזל או שמועברים למחזור וכן, חלקים שניתנים לתיקון, מועברים למוסכים למטרת שימוש בהם כחלקי חילוף.

במידה ורכבכם ישן ואין לכם שימוש בו, אין סיבה להחזיק אותו בחנייה או להשקיע עבורו הוצאות כספיות מיותרות. ההמלצה היא להעביר רכב ישן או תקול למגרש שמתעסק בפירוק רכבים ובאופן זה, לחסוך מכם התעסקות וזמנים מיותרים ברכב ישן שאין בו שימוש.

 

איך תדעו לתמחר את עלות הרכב ששלחתם לפירוק?

לרוב, המחיר שנקבע עבור רכב שנמסר למטרת פירוק, נאמד בכמה אלפי שקלים. אם תהיתם כיצד ניתן לדעת מהו הסכום שניתן לקבל עבור רכב שנשלח לפירוק, תוכלו לחשב זאת באמצעות פרמטרים שונים שכוללים:

  • שנת ייצור הרכב
  • מצב מכני של הרכב

 

מה כרוך בתהליך מכירת רכב לפירוק?

חשוב לציין כי תהליך מכירת הרכב, למטרת פירוק חלקיו, יחייב אתכם בביטול רישיון הרכב במשרד התחבורה. כמו כן, התהליך יחייב אתכם גם בהגעה למשרד הרישוי יחד עם רישיון הרכב ותעודת הזהות שלכם, במטרה למלא טופס ביטול רישום רכב. לאחר שבוטל רישיון רכבכם, דעו כי לפי חוק, אסור יהיה לנסוע בו, מלבד העברתו למגרש לפירוק חלקיו.

 

פירוק רכבים באזור המרכז

אם הנכם מחפשים קונה רכבים לפירוק בפתח תקווה או בעיר אחרת באזור המרכז, תוכלו לאתר באינטרנט, לפי אזור מתבקש, חברות שמתעסקות בפירוק רכבים ולפנות אליהן לקבלת השירות.

רכב לא פעיל

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים