איך ללמוד קורס מיינדפולנס בצורה מקצועית

בתקופה האחרונה, אתם שומעים מכל פינה על שיטת המיינדפולנס. אתם יודעים בדיוק מה המשמעות שלה ואיך היא יכולה להשפיע על החיים שלכם לטובה, אבל אתם לא יודעים איך

אפשר ללמוד את השיטה בצורה המקצועית ביותר?

אתם לא לבד.

לא מעט אנשים תוהים מהי הדרך הנכונה ביותר ללימוד של השיטה.

 

 

בשורות הבאות נציין בפניכם 3 דרכים שבאמצעותן תוכלו ללמוד קורס מיינדפולנס בצורה מקצועית:

  1. קורס פרונטלי

האפשרות הראשונה היא לימודי מיינדפולנס בקורס פרונטלי. מדובר בקורס שמתקיים על ידי מורים שמומחים בתחום ומתרגלים את המיינדפולנס במשך שנים ארוכות. הקורס מתקיים במקום קבוע ובשעות קבועות.
הקורס מורכב בדרך כלל מ-5 עד 7 מפגשים שאורכים בסביבות השעה וחצי. במהלך המפגשים, מבצעים תרגולי מיינדפולנס ומדיטציה יחד עם אנשים נוספים באותו החלל. לאחר התרגול נערכת שיחה משותפת ולימוד משותף.
הקורס מתאים למי מכם שמעוניינים ללמוד את השיטה בנוכחותם של אנשים נוספים.

 

  1. קורס עם מפגשים מוקלטים

האפשרות השנייה, כפי שניתן לראות, היא קורס שכולל מפגשים מוקלטים. כלומר, אלו שיעורים שהוקלטו על ידי המנחה מראש והם מועברים לכל דורש לאחר העברת התשלום עבור הקורס. מי מכם שיבחרו ללמוד קורס מיינדפולנס מוקלט יוכלו ליהנות מלימודים בכל זמן נתון ובמקומות שונים.
כלומר, אתם יכולים ללמוד את הקורס בחדר השינה, בחצר, בחיק הטבע ובכל מקום אחר שתחפצו.
קורסים מסוג זה עשויים לארוך בין 6 ל-8 שיעורים שיאפשרו לכם ללמוד באופן קל, מהיר ופשוט את השיטה.
אם יש לכם שגרה עמוסה ואתם  לא מוצאים זמן ללימוד פרונטלי, זהו הקורס המתאים לכם, פשוט כי תוכלו ללמוד מתי שנוח לכם ואיפה שנח לכם.

 

  1. קורס אונליין

האפשרות השלישית היא קורס שכולל מפגשי לייב (כלומר, מפגשים שנערכים בזמן אמת דרך הרשת). שיעורים מסוג זה נערכים ביום קבוע ובשעה קבועה. קורסי האונליין כוללים בדרך כלל בין 6 ל-8 מפגשים שבמהלכם מתחילים בתרגול קצר ולאחריו, מתבצעת הלמידה בתחום. קורסים אלו מותאמים למי מכם שעומדים בקריטריונים הבאים:

  • מעדיפים ללמוד מהבית בפיג'מה
  • נמנעים מנסיעות למרחקים
  • מעדיפים שלא לבזבז את הזמן בחיפוש חנייה וכו'

 

לסיכום

אלו היו 3 הדרכים שבאמצעות ניתן ללמוד קורס מיינדפולנס בצורה מקצועית. רישום לאחד מהקורסים הבאים יאפשר לכם לקבל את הכלים להתמודדות עם מצבי לחץ. בסיום הקורס אתם צפויים להיות יותר רגועים ושלווים.
כך שכעת, כל מה שנותר לכם לעשות זה רק לנשום עמוק, לבחור את הדרך הנכונה לכם ולהירשם לקורס שיאפשר לכם ללמוד את השיטה בצורה מקצועית.
אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ותירשמו לקורס מיינדפולנס עוד היום.
חכם סיני אמר פעם: "אל תדחו למחר את מה שאפשר לעשות היום".
לסיום, אנו מאחלים לכם שיהיה בהצלחה!

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים