איך ללמוד קידום אתרים ולהפוך את זה לעסק

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. המשמעות היא שכאשר מישהו מחפש משהו, האתר שלך יופיע כאחת התוצאות הראשונות. קידום אתרים הפך להיבט חשוב לעסקים, וזה משהו שכדאי לדעת עליו. מאמר זה הולך לספק לך מידע על איך ללמוד SEO ואיך להפוך את המקצוע לעסק.

 

מה זה SEO

זוהי אופטימיזציה למנועי חיפוש, תהליך של העלאת אתר האינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. כאשר מישהו חפש מילות מפתח במנוע החיפוש, האתר יופיע בדירוים גבוהים בעמוד. פרילנסרים SEO מתמחים בכל הגורמים אשר משפיעים על קידום האתר.

 

איך ללמוד קידום אתרים

הצעד הראשון בלימוד SEO הוא לגלות מהם הכלים הטובים ביותר לקידום אתרים וכיצד ניתן להשתמש בהם. ישנן אפשרויות רבות זמינות, כלים בחינם וכלים בתשלום. לאחר שמצאת את הכלים הנכונים עבורך, הגיע הזמן להתחיל ללמוד כיצד הם עובדים וכיצד תוכל להשתמש בהם כדי לייעל את האתר שלך לתוצאות החיפוש של גוגל. חשוב גם ללמוד על מילות מפתח ומחקר מילות מפתח כדי שתדע באילו מילים הלקוחות של הלקוחות הפוטנציאליים שלך משתמשים בחיפוש אחר המוצרים או השירותים.

 

מה זה Google Analytics ולמה כדאי ללמוד אותו

גוגל אנליטיקס הוא שירות חינמי המוצע על ידי גוגל שעוקב ומדווח על התנועה והמידע הדמוגרפי של האתר. ישנן כמה סיבות מדוע חשוב שתלמד כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס: כדי לגלות אילו דפים מניבים ביצועים טובים , ולאילו מהדפים  יש את התנועה הגבוהה ביותר, כדי לקבוע אילו פעולות ננקטות באתר שלך שמובילות להכי הרבה תנועה ומדוע.

כדי ללמוד כמה אנשים מבקרים באתר שלך ממדינות שונות. ניתן להשתמש בנתונים מ-Google analytics כדי לקבוע אילו קמפיינים שיווקיים מצליחים, איזה מוצר הקהל שלכם אוהב וכו'. גוגל אנליטיקס יוצר דוחות המפרטים את פעולות המבקרים באתר שלך, על אילו קישורים הם לחצו, כמה זמן הם שהו באתר ועוד.

 

 

איך להפוך קידום אתרים לעסק

רוצים להתפרנס ממתן שירותי קידום אתרים לעסקים? הנה מה שאתה צריך לעשות:

 

1) מצא את הנישה שלך

הצעד הראשון הוא למצוא את הנישה שלך. אתה צריך לדעת במה אתה טוב ובאיזה סוג של שירותים אתה מתמחה.

 

 2) בנה את המוניטין שלך

תבנה תיק עבודות כדי להראות את המומחיות שלך

 

 3) הגדל את העוקבים שלך

הגדל  את החשיפה שלך במדיה החברתית. לאחר מכן תוכל להשתמש ברשתות כדי למצוא עסקים שתוכל לעזור להם בשירותי SEO בעתיד.

 

4) בנה את האתר שלך

בנה אתר אינטרנט הכולל את תיק העבודות, השירותים ופרטי ההתקשרות מולך.

 

5) פניה לעסקים

תתחיל לפנות לעסקים. אתה יכול לעשות זאת על ידי פרסום בבלוגים רלוונטיים בתעשייה או בקהילות שונות.

 

6) גייס אתרים נוספים

לאחר שהצלחת לעבוד עם כמה עסקים, תוכל לגייס אחרים דומים עבור אותם שירותים.

ללמוד SEO

 

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים