איך ללמוד שחיטה כשרה?

חושבים ללמוד קורס שחיטה? רוצים להתקרב ליהדות? להכיר את עולם הכשרות? יש לכם חיות ואתם רוצים לשחוט אותם בעצמכם? כל הסיבות טובות ואם התשובה שלכם היא כן לכל

השאלות האלה כנראה שאתם צריכים לעשות קורס שחיטה.

אתם אולי חולמים על זה כבר הרבה זמן אבל לא יודעים איך אז אנחנו נעזור לכם. היום יש מגוון חברות וגופים שמעניקים קורסים וחושב שתבחרו נכון.

קורס הוא הדרך היחידה והטובה ביותר ללמוד שחיטה.

אי אפשר ללמוד בעצמכם או מחבר או רבי שתסתכלו עליו – זה לא עובד ככה. שחיטה היא עולם רחב ועליכם להיות בקיאים בכל רזי ההלכות ותתי הנושאים הקשורים לשחיטה.

אתם לא יכולים לעשות את זה בצורה חובבנית כי לא יוכלו להחשיב את מה ששחטתם ככשר.

 

מה לומדים בקורס שחיטה?

מצד אחד לומדים ידע תיאורטי רחב של הלכות, חיות כשרות ועוד. ומצד שני מקבלים הכשרה מעשית – שימוש בסכין, העמדת הסכין, בדיקות יש לבצע, זיהוי חיה כשרה או טרפה, פירוק במה, הפשטה של בהמה, המלחה וצליה ועוד. בקורס זה לומדים גם על מבנה של חיות כשרות כדי לדעת איך לשחוט – שוחט לא יכול לדעת באיזה איבר הוא יכול להרוג את הבהמה מבלי שהוא יודע אנטומיה שלה. לפרטים על קורס שחיטה מקיף

 

מה אתם רוצים להיות?

עליכם לחשוב למה אתם לומדים את הקורס הזה. אם אתם רוצים את זה בתור עבודה אתם צריכים לבחור קרוס מקיף שנותן לכם תעודה והכשרה מקצועית. לעומת זאת, אם אתם רוצים ללמוד את זה בשביל לשחוט באופן פרטי עליכם גם ללמוד ביסודיות אך תוכלו לבחור בקורס פחות מקצועי ויוקרתי.

 

איך לבחור קרוס שחיטה?

  1. עליכם לבצע סקר של עלויות של קורס שחיטה כדי תדעו אם הציעו לכם מחיר טוב או לא. היכנסו לאינטרנט וקראו על זה קצת וככה תדעו.
  2. עליכם לבחור קורס במקום שקרוב אליכם – יש כמעט בכל מקום אז זה לא בעיה.
  3. בחרו קורס של אנשים שאתם מתחברים אליהם ומנחה שאתם מאמינים בגישה שלו. למשל יהיה קשה ללמוד אצל אדם שמחמיר יחסית בדיני כשרות אם אתם לא כאלה.
  4. המלצות – אל תלכו לקורס לא מומלץ כי זה פשוט טעות. אם ממליצים על קרוס כנראה שהוא מקצועי ויכין אתכם היטב והאנשים בו נעימים.
  5. חשוב לדעת שבדרך כלל העידה החרדית היא שאחראית על העברת הקורסים האלה ויכול ביות שתצטרכו להגיע בקוד לבוש מסוים ולכבד את המקום.

 

סיכום

קורס כשרות הוא חוויה מעניינת, מלמדת ומעמיקה בהלכות התורה. אם אתם רוצים תוכל ולהיכנס לאינטרנט ולבחור בקורסים טובים ואיכותיים. כדאי לכם לבחור קורס מומלץ, מקצועי ומקיף שיש בו הכשרה מעשית. אל תתפשרו על קורס לא טוב כי הוא לא ייתן לכם ידע וכלים ואז לא תוכל ולשחוט כראוי. לפרטים נוספים על קורס שחיטה כנסו לאתר מרכז דעת.

 

נתח שלם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים