איך ללמוד NLP בצורה מעמיקה

לפעמים אנחנו מרגישים תקועים בחיים. אנחנו מנסים להתקדם ועושים את כל מה שאנחנו יכולים וכל מה שאנחנו מכירים כדי לחולל שינוי בחיים אך נשארים במקום.

החדשות הטובות הן שתחושת התקיעות והעמידה במקום היא ממש לא גזירת גורל.

שיטת NLP היא שיטה המאפשרת לנו לחולל שינוי בחיים שלנו, להתפתח, להתקדם ולהשיג מטרות על ידי שינוי הדרך בה אנחנו חושבים ומתנהגים.

שיטה זו רלוונטית לכל תחומי החיים – החל בעולם הדייטינג והזוגיות, קריירה ותקשורת עם המשפחה.

 

מהם הדברים שמשאירים אותנו במקום?

לפעמים נעשה ככל שביכולתנו כדי לשנות את החיים שלנו ולא משנה מה נעשה השינוי לא יקרה. המדען אלברט איינשטיין אמר כי לעשות את אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאה שונה היא ההגדרה לאי שפיות. אנחנו לא חושבים שאתם לא שפויים – אתם חסומים. ישנם מספר סוגי חסמים:

חסמים בהתנהגות:

חסמים המונעים מאיתנו לשנות באופן בסיסי את ההתנהגות שלנו. למשל, דחיינות כרונית שמונעת מאיתנו לעשות דבר מה שתמיד רצינו לעשותו.

 

חסמים במחשבה:

חסמים הגורמים לנו לחשוב כי אין לנו סיכוי להצליח בדבר מה. למשל, אנחנו רוצים למצוא עבודה נחשקת אך חושבים כי אנחנו צעירים או מבוגרים מדי עבורה.

 

חסמים ברגש:

חסמים רגשיים המונעים מאיתנו לעשות דברים. למשל, חרדה העוטפת אותנו אם אנחנו רוצים להתחיל עם בחורה או גבר שמוצאים חן בעינינו.

 

כך התת מודע משאיר אותנו במקום

לתת מודע ישנו כוח עצום על החיים שלנו, והבעיה הגדולה איתו היא שקשה לזהות את הכוח שיש לו עלינו. עם זאת, באמצעות NLP אנחנו יכולים לקחת בחזרה את השליטה על החיים שלנו ולהתנהל כפי שאנחנו רוצים, ולא לתת לחרדות ולפחדים שלנו להכתיב לנו את החיים.

שיטת NLP מאפשרת לנו לתקשר על התת מודע ולגלות לעומק מה באמת מפריע לנו להשיג את מה שאנחנו רוצים ולשנות את הנתיב בו אנחנו צועדים. NLP פועלת ברובד עמוק ביותר המאפשר לעשות שינויים מהותיים בחיים תוך זמן קצר יחסית למשך זמן ארוך.

 

איך עובדת שיטת NLP?

הפן הנוירולוגי:

השיטה עושה שימוש בהבנה כיצד עובד המוח וכיצד דברים המעובדים בו מתורגמים לאמונות ודפוסי התנהגות שתוקעים אותנו במקום.

 

הפן הלשוני:

השיטה מאפשרת לנו לתקשר עם האחר בצורה טובה יותר באמצעות ניתוח דגמים לשוניים שונים המאפשרים לנו ללמוד על עולמו הפנימי של האדם.

 

תכנות:

תכנות מחדש של המחשבות, האמונות והרגשות שלנו באמצעות מודלים לשוניים המאפשרים לנו לשנות את החיים.

 

היכן ניתן ללמוד NLP לעומק?

מכללת רטר מעניקה מעל ל-25 שנים את הכלים המופלאים של שיטת NLP וכן דמיון מודרך, ולמעשה מיטב המרצים, המטפלים והמורים בתחום זה למדו במכללת רטר. המכללה מכשירה מטפלים בכל הדרגות הקיימות במטרה להוביל את תלמידיה לעזור לאחר ולהיות אנשי מקצוע מובילים בתחום באמצעות הכלים של שיטת NLP. הלימודים מפוקחים על ידי אוניברסיטת חיפה ועומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

תלמידה מצטיינת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים