איך לפתח כישורים אצל עובדים בארגון

בעלי ארגונים רבים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר דרכים מקוריות שיאפשרו להם לפתח את כישוריהם של העובדים בארגון. עובדה זו התגלתה לנו לא מזמן, כששוחחנו עם בעל ארגון גדול ומוכר שסיפר כי הוא תוהה לגבי עניין זה.

החלטנו לצאת ולבדוק את התחום באופן מעמיק, כדי שנוכל לחזור עם כל הדרכים המקובלות. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתקבלו את האינפורמציה הדרושה לכם.

 

הדרך ה – 1 לפתח כישורים אצל עובדים בארגון: באמצעות סדנא לפיתוח יצירתיות

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שנוגע בפיתוח כישורים בארגון ולא לציין לפחות פעם אחת את המפתח לכל – יצירתיות. מסתבר שרבים בוחרים לשלוח את העובדים שלהם לסדנאות מיוחדות שמביאות לפיתוח היצירתיות. מי שעוברים את הסדנאות הללו, מגלים את היכולות שלהם מחדש, כך שמתאפשר להם בסופו של דבר לפתור בעיות שונות בארגון תוך שימוש ביצירתיות.

התפתחות

הדרך ה – 2 לפתח כישורים אצל עובדים בארגון: באמצעות סדנא להיכרות עם הרשת

הדרך השנייה נוגעת לסדנא שעוסקת בכל מיני תחומים שנוגעים לרשת. בחירה בסדנא זו תאפשר לעובדים שלכם להכיר באופן מעמיק את הדרכים להכנת מצגת פשוטה ועד סרטון עם הפקה מטורפת.

עובדים שלקחו חלק בסדנאות מסוג זה ציינו בפנינו כי הם פיתחו כישורים בהתמודדות עם טכנולוגיות שלא היו מוכרות להם. אם אתם רוצים לקרוא מידע נוסף באתר ולשמוע איפה אפשר לעבור סדנאות שכאלה לאתר של HR Plus היכנסו ותגלו את כל המידע.

 

הדרך ה – 3 לפתח כישורים אצל עובדים בארגון: באמצעות סדנא לשפת גוף

עובדים שמתנהלים עם לקוחות באופן פרונטלי ויום יומי, צריכים להכיר בסדנא לשפת גוף שתאפשר להם לדעת מה הלקוח חושב ומרגיש גם מבלי שהוא יאמר זאת. דרך זו מאפשרת לפתח כישורים חברתיים שמתאימים לעובדים שעוסקים בתחומים שונים, למשל:

  • שירות לקוחות
  • גיוס עובדים חדשים
  • מכירות ועוד

סדנה

מתלבטים באיזו דרך לבחור? יש לכך פתרון!

אם המידע שצוין לעיל גרם לכם לבלבול, עליכם לדעת כי יש דרך לבחור את הסדנא (או הסדנאות) הטובה ביותר. אנו מציעים לבחון את ההתנהלות של העובדים שלכם ביום – יום ולבדוק במה הם דורשים חיזוק.

בירור זה יאפשר לכם לגלות מה הם הכישורים הדרושים לעובדים שלכם, כך שתוכלו לבחור בכל פעם את הסדנא המתאימה ביותר. נציין בהזדמנות זו כי ישנו מגוון רחב של סדנאות שלא צוינו כאן, כך שתוכלו לבחור בכל עת בסדנא שתתאים לארגון שלכם כמו כפפה ליד.

 

כמה מילים לסיום

יש כל מיני דרכים לפתח כישורים אצל עובדי הארגון. המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר שמתקיימות תוך השתתפות בסדנאות. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק לבחור את הסדנא המתאימה ולהיות בטוחים כי העובדים שלכם מפתחים את עצמם מבחינה אישית ומקצועית.

לפתח יכולות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים