איך לרסס את הבית? המדריך המלא

נתקלת בג'וקים מתרוצצים בבית או בפשפשים במיטות הבית? כבר לא חובה לקרוא למדביר בשביל להיפטר מג'וק או בשביל הדברת פשפש המיטה! היום יש פתרונות רבים לריסוס ביתי, וכל אחד יכול לעשות זאת בעצמו. המשיכו לקרוא ולמדו איך לרסס את הבית שלכם בעצמכם.

 

למה כדאי לכם לעשות הדברה בעצמכם?

לרסס את הבית בפני מזיקים לבדכם זה יותר מסתם אופנה כיום. אין כבר צורך להתקשר למדביר מקצועי שיעזור לכם להרוג כל מכרסם או חרק שאתה רואה בבית. עם הזמינות של מידע באינטרנט, והיכולת לקנות את אותם מוצרי הדברה בהם המקצוענים משתמשים, גם בעל הבית הממוצע יכול להיפטר ממזיקים בעצמו.

ישנם מוצרים רבים כיום בשוק שתוכלו להשתמש בהם כדי להרחיק חרקים וחיות נוספות כמו נמלים, דבורים, ג'וקים, צרצרים, פרעושים, זבובים, יתושים, עקרבים, עכבישים, טרמיטים, קרציות וצרעות.

 

אני יכול לבצע ריסוס בעצמי?

כן, אתה יכול להרחיק ולקטול מזיקים ביתיים כמו מקקים, נמלים, פשפשים, יתושים, זבובים, מבלי שתצטרך לשכור אנשים שיעשו את העבודה בשבילך. שני היתרונות העיקריים של לעשות זאת בעצמך הם שאתה חוסך כסף וחוסך זמן.

כשאתה עושה זאת, אתה צריך להחיל את הטיפולים רק פעם בשלושה עד ארבעה חודשים, בהשוואה לכל חודש, התנאי המקובל אם אתה סוגר עסקה עם חברת הדברה מקצועית. בדרך זו אתה בוודאות תשלם פחות מרבע מהמחיר שתשלם אם תקרא למומחה לקבלת עזרה.

 

במה משתמשים מדבירים מקצועיים לצורך הדברה?

החומרים משתנים בהתאם לסיטואציה, אנשי מקצוע משתמשים במגוון חומרי הדברה בכדי להדביר ולהרחיק מזיקים. עבור חרקים, אפשרות הטיפול הנפוצה ביותר היא לרסס קוטלי חרקים או חומרי הדברה בביתך ובסביבתו. לצורך הדברת מכרסמים כמו חולדות ועכברים, מדבירים משתמשים במלכודות, פיתיון ורעלים כדי לטפל בבעיה.

 

איך להכין תרסיס ביתי נגד חרקים?

תרסיס נגד חרקים תוצרת בית הוא מצרך חשוב עבור בעלי הבית שרוצים לעשות זאת בעצמם. תרסיסים ביתיים קלים להכנה באמצעות מרכיבים שקל מאוד למצוא. אם אתם מחפשים באינטרנט יש שפע של מתכונים ומידע שיגידו לך כיצד להכין את הספריי.

זה אחד מהמתכונים הרבים שתוכלו למצוא אונליין:

  • בקבוק ריסוס בנפח של חצי ליטר
  • כוס מים מזוקקים
  • שמן לבנדר ואקליפטוס

 

עליכם לשפוך כוס מים מזוקקים לבקבוק ריסוס של חצי ליטר. לאחר מכן, הוסיפו פנימה 10 טיפות של שמן לבנדר ואקליפטוס. ספריי זה יעיל בהרחקת נמלים, כנימות, פשפשים, חיפושיות, זחלים, פרעושים, זבובים, כינים, עכברים, יתושים ועשים. שימו לב שאין למרוח אותו ישירות על עורכם.

 

לסיכום

אם קראת עד כאן, אתה כבר יודע מדוע אנו מאמינים שהדברה יכולה להיות קלה, בטוחה וזולה. היום יותר מאי פעם אתה יכול לקנות את אותם חומרי הדברה שמשמשים מדבירי חרקים מסחריים במחיר סביר.

 

ריסוס בגינה ובדשא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים