איך לשפר את התקשורת בזוגיות שלך

מעירים לך  שאתה מרים את הקול לעיתים קרובות מדי? קשה לך להסביר את עצמך? לא תמיד אתה מצליח לומר איך אתה מרגיש? כנראה שאתה צריך ללמוד איך לשפר את התקשורת שלך. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכל ללמוד איך לשפר את התקשורת בזוגיות שלך להעמקה וחיזוק הקשר הזוגי ושמירה על יציבותו למען שניכם. 

 

מרכז מבינים זוגיות – הדרך שלכם ללמוד איך לתקשר בזוגיות

מרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור מציע מגוון של סדנאות, הרצאות, אימון אישי וקהילה תומכת של רווקים ורווקות המעוניינים בקשר רציני לחיים. במרכז ניתן ללמוד כיצד למצוא זוגיות נכונה, כיצד להשתחרר מדפוסי העבר ולמצוא אהבה בריאה אשר מתאימה לכם ביותר. במרכז תוכלו ללמוד עוד תקשורת בזוגיות עם בן או בת הזוג על מנת לרקום מערכת יחסים חמה, אוהבת ויציבה.

תקשורת בזוגיות

איך לשפר את התקשורת בזוגיות שלך

תקשורת טובה בזוגיות מהווה את הבסיס האיתן שעליו היא עומדת. ללא יכולת לתקשר כהלכה, הזוגיות מתפרקת במהרה וכל מה שנשאר הוא מרירות, צעקות, ריבים, ויכוחים ואי הסכמות. על מנת ללמוד כיצד להביע נכון את הרגשות, הרצונות והדיעות שלכם מבלי לכפות אותם מצד אחד, אך גם בלי לבטל את עצמכם מתוך מטרה לשאת חן ולרצות מן הצד השני.

תקשורת בזוגיות

מהי תקשורת זוגית?

כשזוגות אוהבים הם נוהגים לקרוא זה לזה בשמות חיבה, לדבר זה אל זה בנעימות ובשלווה, אך כשהקשר הזוגי מעמיק, כשיש ילדים ברקע וגם קשיים כלכליים או אחרים, זוגות רבים מוותרים על התקשורת הידידותית ועוברים לחלק פקודות, למסור הודעות לקוניות ולתפקד כפלוגה צבאית היוצאת לעוד מבצע של יום נוסף של זוגיות מרירה. מילים יכולות לעשות מהפך אמיתי בחיים שלכם, טון דיבור יכול לשנות מקצה לקצה את הדרך שבה אתם מרגישים, והקשבה יכולה לעשות פלאים:

  • מילים – בחירת מילים היא אמנות של ממש, דיבור חיובי, מציאת הטוב, תשבוחות ומחמאות הינן הדרך הקלה והפשוטה ביותר לתחזק את הקשר הזוגי.
  • טון הדיבור – דיבור שקט, רגוע, בשילוב עם חיוך או הנהון של הסכמה והבנה, יכולים להפוך גם את הבוקר הסוער ביותר לאי של שלווה.
  • הקשבה – לאחר שסיימתם לומר את מה שרציתם לומר, זה הזמן שלכם להקשיב לצד השני, בלי להכנס לדבריו, בלי להעביר ביקורת, לסתור או לקטוע את שטף הדיבור, אלא פשוט, להקשיב ולשמוע מה יש גם לו לומר.

 

מרכז מבינים זוגיות – המקום שבו מתחילה הזוגיות הטובה

מרכז מבינים זוגיות בניהולו של ליאור גור הוא המקום שבו ניתן ללמוד מה עוצר בעדכם מלמצוא את אהבת חייכם שתמיד רציתם וחלמתם. במרכז תוכלו למצוא סדנאות, הרצאות, אימון אישי וקהילה תומכת שתעזור לכם להבין את הדפוסים ההרסניים שמונעים ממכם זוגיות ולתקנם בסביבה תומכת.

תקשורת בזוגיות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים