איך לתקן טלפון שיאומי

חברת שיאומי הסינית נכנסה בסערה בשנת 2018 ומאז נחשבת לאחת מיצרניות הטלפונים המובילות. עם זאת, ישנם לא מעט תקלות אשר מצריכות הגעה למעבדת תיקון שיאומי מקצועית. מדוע אין לבצע את התיקון באופן עצמאי? להלן הפרטים.

תיקון חברת שיאומי – תיקון אשר צריך להתבצע באמצעות מעבדת טלפונים מקצועית

במידה ומכשיר השיאומי שלכם התקלקל, עליכם לפנות למעבדת תיקון מקצועית אשר תדע להעניק את השירות הטוב ביותר, וזאת לאור העובדה כי תיקון באופן עצמאי של המכשיר עשוי להוביל להשבתה מוחלטת ואף להחמרה משמעותית בטיב הבעיה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה כי חברת שיאומי הסינית עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצורך ייצור של רכיבים, ולכן כל החלפה של רכיב ולו הקטן ביותר הוא רגיש ואף מורכב, בעיקר בעבור מי אשר איננו בקיא בתחום של תיקון טלפונים. למעשה, ברבות השנים פיתחה החברה רכיבים ייחודים אשר לא ניתן להזמין אותם באופן עצמאי, אלא רק באמצעות המעבדה הרשמית של חברת הסלולר שלכם או מעבדה פרטית מקצועית אשר עושה שימוש ברכיבים מקוריים ואיכותיים, אותם היא מזמינה ישירות מהחברה. משום כך, אין לנסות בבית החלפה של רכיבים אלא יש לפנות למעבדה אשר תדע לספק את המענה הנדרש בעבור כל תקלה: החלפת מסך, מיקרופון תקול או בעיה בשקע הטעינה, כמו גם בעיות נפוצות נוספות בדגמים של החברה. לכן, תקלה צריכה להיות מטופלת ע"י מעבדת תיקון שיאומי, ומעבדה כזו הינה cellfi אשר מציעה לכם שירות מיומן אשר נעשה בשקיפות מלאה, כפי שיעידו מאות הלקוחות המרוצים אשר קיבלו שירות מיומן ומקצועי אשר מבוסס על ותק של שנים רבות בענף תיקון מכשירים סלולרים.

שיאומי

השיאומי התקלקל? הצוות המקצועי של מעבדת cellfi כאן לשרותכם

מעבדת cellfi הינה מעבדה מקצועית לתיקון טלפונים של חברת שיאומי. המעבדה מקפידה על שימוש בחלקים איכותיים ומקוריים, בעלות כספית נוחה. זו הנקודה לציין כי ביחס לחברות מתחרות, התיקון של הטלפון של חברת שיאומי נחשב לאטרקטיבי מבחינת המחיר. כך לדוגמא, תיקון שקע טעינה יעלה בין 100-180 ₪ בלבד. נציגי המעבדה ישמחו לסייע לכם בתהליך ולהעניק לכם שירות אשר נעשה בשקיפות מלאה וכן באחראיות, מתוך הבנה כי מדובר במכשיר אשר הוא חיוני לשגרת החיים, ולכן מקפידה המעבדה על זמן תיקון קצר גם בעבור מקורים דחופים, כל זאת באמצעות צוות טכנאים אשר כולם בעלי תעודות אשר הוסכמו לעסוק בתחום תיקון כל הדגמים של החברה. משום שמדובר בתהליך מורכב מבחינת התיקון, יש ליצור קשר עם נציגי המעבדה בהקדם, וזאת בכדי שתוכלו לחזור ולהשתמש במכשיר במהרה. לקבלת הצעת מחיר בעבור תיקון שיאומי או החלפת מסך אייפון xr, ניתן ליצור קשר באמצעות חיוג למספר 077-4335680 או בהגעה לסניף הרשמי של המעבדה ברחוב ז'בוטינסקי 22, רמת גן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים