איך מעצבים מרפסת מושלמת?

כולנו רוצים להשקיע בפינה נוחה מפנקת בה נוכל להתרווח לאחר יום לימודים או עבודה מתישים. המרפסת הביתית שלנו יכולה להפוך לאי של שקט מעוצב בעיצוב מפנק ומטעין כוח. כאן ריכזנו עבורכם טיפים לעיצוב מושלם למרפסת הביתית שלכם. רגע לפני שנתחיל, חשוב לנו לציין שעיצוב מרפסת לא חייב לעלות יקר. כאן ננסה לתת מענה גם למחיר.

 

משקיעים ברכישת כסאות ושולחן

כדי להנות ממרפסת מפנקת, חשוב שיהיה במרפסת כיסאות נוחים לישיבה. מספר הכיסאות תלוי בגודל המרפסת, מספר הנפשות בבית והמחיר שאתם מעוניינים להשקיע. בחנות עיצוב הכסא והבר תוכלו להנות ממבחר גדול של כסאות המתאימים לעיצוב מרפסת מושלמת. לכיסאות אתם יכולים להוסיף שולחן קטן המתאים למספר הכיסאות הרצוי לכם.

 

כורסאות חוץ מושלמים לעיצוב מרפסת

נכון שכורסאות חוץ מפארות מרפסות. אך בואו לא נשכח שהן מוסיפות נוחות ואווירה של רוגע מפנק ומשחרר. כנסו לאתר https://www.bar-d.co.il כדי להתרשם ממגוון כסאות הבר הקיימים בו. באתר תוכלו למצוא מגוון כורסאות בצבעים ומרקמים שונים.

 

בחרו צבעים שעושים לכם טוב

בבחירת ריהוט חוץ למרפסת, חשוב לרכוש צבעים מתאימים ולא לרכוש כיסא בצבע מסוים, שולחן בצבע אחר וכורסאות שונות לחלוטין. תוכלו להתאים את צבע הכיסאות לצבע השולחן, לרכוש סט שולחן וכיסאות או לרכוש ריהוט בעל נגיעות צבע זהות. בצורה כזו תקבלו מרפסת בעלת מראה אחיד ומסודר.

 

בחנו את האפשרות להוסיף מערכת ישיבה

בסופו של דבר המקום במרפסת מוגבל ולא כל ריהוט נכנס אליו. אתם צריכים לבחון מה הריהוט שחשוב לכם שהוא יהיה במרפסת שלכם. אם חשוב לכם שיהיה שולחן, דאגו לאחד כזה, אם חשוב לכם כיסאות, דאגו לרכישתם.

ההמלצה היא להצמיד לאחד הקירות הצופים לנוף, מערכת ישיבה המתאימה לריהוט מרפסות ועמידה מפני נזקי מזג אוויר. קיים מגוון ענק של מערכות ישיבה במגוון גדלים. כשאתם מגיעים להתאים מערכת למרפסת שלכם, הביאו מידות רלוונטיות של המרפסת שלכם.

 

מהם הכללים לעיצוב מרפסת?

באופן כללי, ניתן לומר כי קיימות מגבלות על עיצוב מרפסות. אנחנו יכולים לחלום על עיצוב מסוים, אך כל עוד והמרפסת שלנו לא תגדל / התקציב שלנו לא יאפשר / הילדים שלנו לא יגדלו העיצוב לא יהיה רלוונטי למציאות ולכן תמיד לפני שאתם מתחילים לחשוב על עיצוב מרפסת, זכרו את המגבלות שלכם וכך תוכלו להתכוונן טוב יותר ולהתאים אותן לצרכים הנדרשים.

 

התאמה למראה הבית

מרפסת היא לא חצר והיא חלק בלתי נפרד מהבית. חשוב לעצב אותה באותו עיצוב של הבית מבחינה עיצובית. עיצוב זורם יראה טוב יותר מעיצוב חדש שלא קשור למראה הכללי של הבית. למרות זאת, רבים בוחרים לעצב את מרפסת ביתם בעיצוב חדש ושונה מהעיצוב המוכר וזה בסדר גמור.

 

שורה תחתונה

בעיצוב מרפסת חשוב לקחת בחשבון את מגבלות המקום, מזג האוויר, העיצוב, הצבעים והתקציב.

מִרפֶּסֶת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים