איך תדעו לאן ללכת לצורך לימודי רפואה משלימה

בחירה במקום לימודים אינה עניין של מה בכך. מדובר בהחלטה שדורשת מחשבה מעמיקה. במדריך הנוכחי החלטנו להתרכז בבחירה בלימודי רפואי משלימה והאופן שבו תוכלו לבחור את המקום המתאים לכם ביותר. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות לשאלות שעלו בכם בתקופה האחרונה, מהרגע שבו החלטתם שאתם מעוניינים להעמיק בתחום.

 

השלב הראשון בבחירת לימודי רפואה משלימה – החלטה אודות התחום הנבחר

כידוע, לימודי רפואה משלימה כוללים לא מעט תחומים, למשל:

  • רפלקסולוגיה
  • עיסוי רפואי
  • עיסוי רקמות עמוק
  • דיקור
  • שיאצו ועוד

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מגיעים למקום המתאים לכם ביותר שתוכלו למצוא בו את התחום הנבחר, אתם צריכים לערוך סלקציה ולבדוק קודם כל מהו התחום שאתם רוצים ללמוד. כך יתאפשר לכם לחסוך זמן יקר בבירורים אל מול מקומות שיתגלה לכם בסופו של דבר שהם אינם מלמדים את התחום שבחרתם.

 

השלה השני בבחירת לימודי רפואה משלימה – החלטה לגבי המיקום הגיאוגרפי של מוסד הלימודים

אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מגיעים אל לימודי רפואה משלימה שנמצאים בקרבת מקום המגורים שלכם. שכן, סביר להניח שלא תרצו לבלות שעות ארוכות בפקקים ולהגיע אל השיעור באיחור, כשאתם עייפים מהדרך. לכן, עליכם להחליט היכן אתם רוצים ללמוד. אם אתם גרים למשל בפתח תקווה, כדאי שתבחרו במוסד שנמצא בעירכם או בעיר שסמוכה אליכם, כמו למשל ראש העין, רמת גן והסביבה.

 

השלב השלישי בבחירת לימודי רפואה משלימה –  בירור אודות מוסדות

בשלב זה אתם יכולים לגלוש ברחבי הרשת ולחפש את המוסדות השונים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  1. מוסדות שנמצאים בקרבת עיר המגורים שלכם
  2. מוסדות שמלמדים את התחום שאתם רוצים ללמוד

אתם יכולים לערוך את הבירור באמצעות גלישה במנועי חיפוש או ברשתות החברתיות. אם אתם מעדיפים לבחור בדרך המיושנת יותר, תוכלו לפנות אל חברים או מכרים שלכם שלמדו לאחרונה לימודי רפואה משלימה ופשוט תשאלו אותם – איפה למדתם? האם היו שם לימודים בתחום המסוים שאני מעוניין בהם? חשוב מאוד שתשימו לב שאתם מיישמים גם את השלב הבא במהלך השיחה הזו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באפשרות המתאימה לכם ביותר.

 

השלב הרביעי בבחירת לימודי רפואה משלימה – חיפוש המלצות

בשלב זה צריכים להיות לכם כבר כמה מקומות לימוד פוטנציאליים, כך שנותר לכם רק לחפש המלצות. אתם יכולים לפנות אל הרשת, ולחפש חוות דעת בגוגל (באמצעות לשונית ביקורות, שם תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים) או על ידי פרסום פוסט בקבוצות שונות בפייסבוק, העיקר שיהיו לכם המלצות אמינות.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תדעו לאן ללכת לצורך לימודי רפואה משלימה, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל. בהזדמנות זו, אנו מאחלים לכם בהצלחה במציאת המקום המתאים, ולימודים מהנים!

לימודי רפואה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים