איך תלמדו את הטיקטוק מא' ועד ת'

טיקטוק היא רשת חברתית שמפורסמת בעיקר בשל היותה פלטפורמה נהדרת לשיתוף תכני וידאו. למרות שהאוכלוסייה בטיקטוק נחשבת יחסית צעירה, בתור במת פרסום מדובר על אחת הבמות הטובות ביותר בעולם המודרני. בתור בעלי עסקים, אם רק תדעו לנצל אותה לטובתכם, תוכלו להגדיל בצורה משמעותית את מספר הלקוחות בעסק. כאן נעזור לכם לעשות את זה. 

 

פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק, כמו ברשתות חברתיות אחרות דורש מכם ידע שבתור בעלי עסקים לא בטוח שיש לכם. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכם קודם כל לקחת קורס טיקטוק. בקורס הזה אתם בתור בעלי עסקים תקבלו את כל הידע החיוני שיאפשר לכם לפרסם בטיקטוק את העסק שלכם.

במקום לשלם לאנשי פרסום בכל חודש, תוכלו בפעם אחת לקבל את כל הידע הרלוונטי, ומעתה והלאה להיות אחראיים על פרסום העסק שלכם. במהלך הקורס תקיפו תחומים שרלוונטיים לפרסום בטיקטוק.

פִּרסוּם

תפעול החשבון

גם אם מעולם לא היה לכם חשבון בטיקטוק או בכל רשת חברתית אחרת, זה לא צריך להדאיג אתכם. החלק הראשון של הקורס הוא זה שבו אנחנו מתמקדים בהיכרות כללית עם האפליקציה, איך לתפעל אותה ומהן הדרכים השונות להעלות אליה תכנים. רק אחרי שתהיו בקיאים לגמרי בתפעול הבסיסי נוכל לעבור לשלב בה, שהוא מעט יותר מורכב.

 

עיצוב תוכן

בשלב הזה נלמד איך לדאוג שהתכנים שאנחנו מעלים יזכו לרמת חשיפה גבוהה. נבין כיצד עורכים סרטונים, איך מוסיפים להם מוזיקה וכתוביות ואיך אפשר לנקות רעשים. הסיכוי שסרטון לא ערוך יהפוך לוויראלי הוא די נמוך, וכאשר אתם מעלים תכנים לחשבון שלכם לא כדאי לוותר על עריכה.

 

צילום

דבר שנראה טריוויאלי כמעט לכל מי שמחזיק בטלפון הופך בטיקטוק להיות מורכב הרבה יותר. הצילום של הסרטונים נעשה בדרך כלל דרך הטלפון שלנו, ואם אתם רוצים שהחשבון שלכם ימשוך הרבה לקוחות גם הצילום שלכם צריך להיעשות בצורה איכותית. ידע בצילום הוא דבר זר להרבה אנשים, ובדיוק בגלל זה במהלך הקורס ניתן דגש רב על איך לצלם בצורה נכונה את הסרטונים.

תמונה

לא לעשות

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא כמובן השגיאות הנפוצות ביותר מבחינה פרסומית בטיקטוק. טעויות של מתחילים עלולות להיות לכולנו, אבל אם אפשר למנוע אותן עוד לפני שהן מתרחשות, למה לא לעשות את זה. בשלב הזה נעבור אתכם על כללי השימוש בטיקטוק, ונמנע מכם לשלם שכר לימוד מיותר במהלך הפרסום.

 

לסיכום

טיקטוק יכול להפוך אמצעי נהדר לפרסם את העסק שלכם, אם רק תדעו איך להשתמש בו. כמו רשתות חברתיות אחרות, גם חשבון טיקטוק עסקי שונה מאשר חשבון פרטי. התכנים שאתם מעלים צריכים להיות עם פוטנציאל להפוך לויראליים, וכך למשוך אליכם מספר רב של לקוחות. את כל הידע הרלוונטי שאתם צריכים כדי לפרסם בטיקטוק תוכלו לקבל במהלך קורס פרסום בטיקטוק.

טיק טוק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים