איך תלמדו להפיק מסיבת רווקים משגעת

היום המיוחל עומד להגיע, הפרפרים בבטן מסרבים להירגע וההתרגשות בשמיים – הולך ומתקרב הרגע בו אתם או חברכם הטוב עומדים לחגוג במסיבת הרווקים המטורפת שלכם. מדובר בחוויה בלתי נשכת ללא ספק, אך כדי להבטיח שהיא אכן תהיה כזו, יש לדאוג לכך שהפקת האירוע נעשית בצורה הטובה ביותר. חוששים שמדובר במשימה גדולה מדי? אנחנו פה בשביל לעזור.

 

השתמשו בדמיון – השמיים הם הגבול

השלב הראשון והמשמעותי ביותר בהכנות למסיבת הרווקים הוא בניית תמונה שלמה של האופן בו תרצו שתיערך המסיבה שלכם. בשלב זה עוד אין צורך בירידה לפרטים או פנייה לגורמים שונים – כל שעליכם לעשות הוא לעצום עיניים ולדמיין כיצד הייתם רוצים שהאירוע ייראה.

אולי המסיבה שלכם מתרחשת על חוף הים? או שמתאים לכם יותר להיפגש עם כל החברים בבר השכונתי, לשתות ולהעביר דאחקות עד הבוקר? יכול להיות שבכלל בא לכם לצאת למסיבה מטורפת במועדון? ניתן גם לחפש רעיונות באינטרנט ולהיכנס לאתרים כדוגמת strip-telaviv.net המציעים אטרקציות שונות.

מפלגה

התייעצו עם חברים

במקרים מסוג זה אין ספק שאין חכם כבעל ניסיון. במידה ואתם מרגישים תקועים או שלא עולה לכם שום רעיון בנוגע למסיבה שתרצו להפיק, אתם תמיד יכולים לפנות לחבר בבקשת עצה או דעה. מומלץ לפנות לחבר שכבר ארגן את מסיבת הרווקים שלו על מנת לקבל המלצות כנות ממקור ראשון.

החבר יכול להעניק לכם רעיונות חדשים או לעזור לכם להוציא לפועל את הרעיונות שכבר חשבתם עליהם. מה שחשוב לזכור במיוחד הוא שגם אם מדובר בחבר טוב, לא כדאי לכם להעתיק את מסיבת הרווקים שהוא עצמו אירגן, היות ומסיבת הרווקים המושלמת היא המסיבה שמתאימה לכם!

 

הפכו את הרעיונות למשימות

לאחר שהצלחתם ליצור תמונה כללית של המסיבה והאופן בו תרצו שהיא תתנהל, הגיע הזמן לפרוט את הרעיונות למטלות וכך להפוך את החלום למציאות. מומלץ לרשום את כלל המשימות ברשימה מסודרת כך שלא תשכחו אף מטלה.

אם בחרתם למשל שמסיבת הרווקים שלכם תתקיים במקום פתוח, רשמו לכם "למצוא שטח המתאים למסיבה ומאושר לאירועים". לאחר שעשיתם זאת, מחקו את המשימה מהרשימה על מנת שתוכלו להישאר במעקב על היקף  העבודה שעוד נותרה.

 

אספו כסף מראש

בדומה לכל מסיבה או אירוע עם כמות משתתפים גבוהה, הפן הכלכלי הוא גורם משמעותי בכל הקשור לארגון והפקת האירוע. הוא ישפיע רבות על אופי המסיבה ועל האפשרויות שיעמדו בפניכם. על כן, חשוב לקבל תמונה ברורה של התקציב העומד לרשותכם. לשם כך חשוב לבצע את איסוף הכסף מהחברים המשתתפים עוד לפני המסיבה. ביצוע פעולה זו גם יעזור להימנע מבזבוז כסף או הוצאות חסרות אחריות.

 

סיכום

השלב הראשון בהפקת מסיבה מוצלחת הוא חשיבה מקדימה והבנה מקיפה של האופן בו תרצו שהאירוע יתנהל. במידה ואתם מתקשים להגיע להחלטות, ניתן תמיד לפנות לחבר שכבר אירגן מסיבת רווקים ולקבל ממנו השראה. לאחר מכן, הפכו את הדמיון למציאות באמצעות כתיבת רשימת מטלות שתעזור לכם לבצע את הארגונים באופן מסודר. כעת כל מה שנשאר הוא לאסוף כסף מכלל המשתתפים ולפנות לכל הגורמים הרלוונטיים.

מסיבת רווקים מדהימה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים