איך תלמדו לקנות לייקים באינסטגרם בצורה נכונה

כללי

העולם כולו השתנה מרגע שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו: הגלובליות התעצמה, היכולת שלנו לשמור ולפתח קשרים השתפרה וגם המציצנות שלנו לחיי חברים ומפורסמים הפכה למשמעותית. אינסטגרם, שהחלה רק בתור רשת חברתית שמטרתה לשתף תמונות, סרטונים ורגעים קטנים מהחיים, הפכה בשנים האחרונות לכלי עסקי-שיווקי לכל דבר ועניין.

 

לייקים

מרגע שהאינסטגרם הפך למדד פופולאריות, התחרות בין אושיות ועסקים הפכה לגדולה יותר ויותר. ככל שיש לך יותר לייקים, כך תתפס כמוצלח יותר. בימינו, אין ספק שמספר לייקים על הפוסטים השונים שעולים הוא מרכיב חשוב בלפתות משתמשים חדשים, שנתקלים בפרופיל שלכם, להישאר ולהפוך לעוקבים בעצמם. כלומר, היתרון המרכזי והחשוב בכמות לייקים גדולה הוא הרושם הראשוני שייווצר. בנוסף, אפשר למצוא קשר בין כמות לייקים, תגובות ועוקבים לאיכות העמוד ורווחיותו. כמות לייקים גדולה עשויה ליצור עבורכם טראפיק גדול יותר ועקב כך העמוד שלכם יגיע לכמה שיותר לקוחות. לכן, רבים פונים לאפשרות קניית לייקים לאינסטגרם תמורת תשלום כספי.

 

כללי המשחק משתנים

האפשרות לקנות לייקים לאינסטגרם שינתה את חוקי המשחק ולקחה את התחרות בין העסקים השונים והאושיות השונות צעד אחד קדימה. למעשה, נוצר מצב שבו מי שרוצה להישאר במשחק, חייב לקנות לייקים ולשמור על תדמית של חשבון אינסטגרם פעיל ופופולארי. בכך, התוכן – שבעבר היה עיקר התחרות בין העמודים השונים, הפך לפחות דומיננטי, משום שלצד תוכן מעניין ואטרקטיבי, נוספו גורמים משתנים אחרים.

 

אז איך לעשות את זה נכון?

מרגע שהבנתם שאתם חייבים קניית לייקים לאינסטגרם כדי להישאר במשחק, כל שנותר הוא להקפיד על כמה דגשים בסיסיים שייגרמו לכך שרכישת הלייקים שלכם תוביל גם לתוצאות. אז מה חשוב לדעת?

 

משתמשים אמיתיים

חשוב לוודא שהלייקים שתקבלו לחשבון שלכם יגיעו ממשתמשים אמיתיים. אתרים רבים מוכרים לייקים שמגיעים ממשתמשים "פייק", האלגוריתם של אינסטגרם יודע לזהות אותם ובכך הוא גורם לפגיעה בחשיפה שתקבלו.

 

אבטחה

בדקו שהאתר שממנו אתם רוכשים, מקפיד על פרטיות ואבטחת המידע של העמוד שלכם. ישנם אתרים שעלולים לשאוב את המידע האישי שלכם ובכך לפגוע בפרטיותכם. אתר אמין יידע לספק לכם לייקים מבלי לפגוע בפרטיות.

 

מחיר

המחיר הממוצע בשוק הוא 20 שקלים ל-100 לייקים. אם אתם נתקלים באתר שמוכר במחיר יקר או זול מדי, הדליקו לעצמכם נורת אזהרה ובדקו ביתר שאת את שאר המאפיינים של האתר.

 

מהירות

אתר אמין ואיכותי, יספק לכם את הלייקים במהירות. אם אתר כלשהו מציע לספק לכם את הלייקים תוך זמן ארוך מדי, דעו שהדבר עלול להיות בעייתי.

 

אחריות ותמיכה

כמו כל דבר בחיים, אל תקנו ממקום שישאיר אתכם לבד לאחר הרכישה. ודאו היטב כי האתר שמוכר לכם את הלייקים מציע שירותי תמיכה ואחריות במקרה שמתעוררות בעיות בזמן הרכישה וגם אחריה.

 

לוגו מצליח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים