איך תלמדו על כל האטרקציות בדובאי?

דובאי, המהווה חלק מהאמירויות הערביות, הינה יעד תיירות המציע אטרקציות ומגוון שלפינוקים.

מעבר לכך, דובאי הפכה לפופולארית בשנים האחרונות וכיום היא מהוו מוקד תיירותי, אליו מגיעים מבקרים ומטיילים מאזורים שונים ברחב העולם.

מבחינת תנאי מזג אוויר, דובאי מאופיינת בחמימות וממוצע הטמפרטורות בה עשוי להגיע לכ 40 מעלות, בעיקר בתקופה שבין החודשים אפריל עד אוקטובר. מסיבה זו, החודש שבו הכי כדאי לבקר בדובאי הינו ינואר, שכן, תנאי מזג האוויר במהלך חודש זה הינם נוחים והוא מאופיין באקלים נעים יותר.

 

מגוון של אטרקציות

ניכר, כי בדובאי תוכלי למצוא את שהשילוב שבין נופים מרהיבים ובין מגוון של אטרקציות, שעשויות להפוך כל חופשה בדובאי למהנה במיוחד. אם אתם מתכננים הגעה לדובאי ואתם תוהים, כיצד תוכלו לדעת מראש אילו אטרקציות קיימות בדובאי, תוכלו להמשיך לקרוא.

להלן פירוט של אטרקציות בדובאי, שכדאי לקחת בחשבון כחלק מתכנון הטיול שלכם:

  1. בניין בורג' חליפה – הוא המגדל הכי גבוה בעולם, המכיל יותר מ 100 קומות ודרכו ניתן לתצפת על הנוף.
  2. קניון דובאי והאקווריום – נמצא סמוך לבורג' חליפה ויש בו כ 1200 חנויות של מותגים שונים. בגלל הגודל העצום שלו, מטיילים עשויים ללכת לאיבוד במהלך השהות בו ולפיכך, ניתן להיעזר באפליקציית ניווט, שמאפשרת לאתר את המיקומים בתוך הקניון. במרכז הקניון ניתן למצוא את האקווריום של דובאי, אטרקציה מרתקת במיוחד שקיימת בדובאי.
  3. מופע המזרקות – נמצא מתחת למתחם הבורג' חליפה. זו בריכה ענקית הכוללת מזרקות רבות , כאשר מים ניתזים מהם עד לגובה של כ 150 מטרים. מופע המזרקות מופעל אחת לחצי שעה וניתן ליהנות ממנו תוך כדי שהייה באחת המסעדות הקרובות אליו, או תוך כדי עמידה בסמוך אליו.
  4. רצועת החוף JBR – נשקף ממנו נוף מרהיב במיוחד ויש בו מגוון של אטרקציות, למשל: דוכני אוכל.
  5. חדר הריסוק – המבקרים המגיעים אליו יכולים ליהנות מחוויה של שחרור כעסים באמצעות ניפוץ אובייקטים עם מחבטים וכלי נשק.
  6. מתחם הפוינט בדובאי – ממקום באי הדקלים וקיימת בו טיילת, חוף קטן ומבחר רחב של מסעדות.
  7. פלייטאון דובאי – אם אתם מגיעים עם ילדים, אטרקציה זזו עשויה להתאים עבורכם במיוחד. מדובר במגרש משחק, הכולל דמויות של ילדים והוא מיועד לילדים בטווח גילאי 10 – 2.
  8. I fly Dubai – אטרקציה המציעה צניחה חופשית בתוך מנהרה של רוח מיוחדת.
  9. סקי דובאי – אטרקציה המציעה בילוי במסגרת ענפי ספורט חורפיים, כאשר הפעילויות מתנהלות על שלג שמיוצר במיוחד עבורן.
  10. פארק אוונטורה – מציע למבקרים הרפתקאה של טיפוס עצים.

 

לסיכום

דובאי מהווה כיום יעד פופולארי ומציעה עבור המבקרים בה מגוון של אטרקציות מהנות. בטרם ההגעה לדובאי, מומלץ ללמוד על האטרקציות הקיימות בה דרך אתרי אינטרנט ואפילו לבחור מראש את האטרקציות המועדפות.

 

תיירים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים