אילו תיקים דרושים ללמידה בצורה נכונה

התיק הנכון לקראת הלימודים יעשה את כל ההבדל, שהכל מסודר ונוח על הגב אפשר להתרכז בלימוד ולא לדאוג ללוגיסטיקה מציקה של סחיבות מכאיבות ומקום בתיק.

יש מגוון גדול בשוק וקשה לפעמים לזכור ולהתמקד במה בדיוק אתם צריכים.

לכן עשינו לכם רשימה שכל מה שחשוב לשים לב אליו לפני שרוכשים תיק כדי שתהיה לכם את חוויית הלמידה המושלמת.

 

גודל התיק

תיקים לבית הספר  צריכים להתאים כראוי, תיק הגב המושלם עבור ילדיכם צריך להתאים בצורה מושלמת לגוף. בחרו את הגודל המתאים, כזה שיושב שוב בכתפיים ולא נשפך מאחור. כשמדובר על הורים, הרבה פעמים יש נטייה לקנות תיק גדול לילדיכם הקטן מתוך תכנון שהוא יהיה שימושי לשנים מאוחרות יותר, כאשר לילד יהיו יותר ספרים והוא יהיה גדול יותר. איך ילדים נוטים להעמיס תיקים גדולים לארוז אותם בצורה לא נכונה וזה יכול להוביל לכאבים בגוף.

 

איך יושב על הגוף

מרכז התיק צריך להיות בגובה המותניים של הילד.  לא קל לשכנע את הילדים אבל רצועת תמיכה למותן יכולה לעשות פלאים. את משקל התיק יש לשאת על האגן ולהעביר אותו לרגליים, אסור שהכתף ועמוד השדרה ישאו בנטל המשקל. מכיוון שהתיקיה מיוצרים בהמוניהם, התיק שאתם קונים עבור ילדכם מגיע עם המון אבזמים ורצועות מתכווננות על מנת שתסדרו את זה בדיוק לגודל וגובה הנכון כך שמרכז התיק מתאים למותניים. לילדים קטנים לעיתים מומלץ לבדוק את האופציה של תיק על גלגלים ככה הגב נשמר ואין מקום לדאגה.

 

רצועות התיק

חפשו רצועות רחבות עם ריפוד לכתפיים – חשוב שחלקי התיק הבאים במגע עם הגוף של ילדכם יהיו מרופדים כך שהמשקל יתפזר באופן שווה על פני שטח גדול. ניתן להבחין כשתיק אינו איכותי וזה המקום להגיד- על הגב לא מתפשרים. יש גם דגמים המציעים תיקים עם רצועה אחת וכדומה אך אלו מוצלחים רק אם לא מדובר על משקל כבד לאורך יום, אחרת הכתף כואבת והגב מתעקם.

 

תיקים פרקטים

לכו על תיקי גב עם כיסים, חוצצים ותאים רבים. תיקים בעלי תאים רבים מאפשרים לסדר ולהפריד בין הדברים השונים ככה שברור איפה המחברת הקלמר סנדוויץ' לארוחת עשר. ילדים נוטים להיות מבולגנים והכאוס בתיק מתרגם מהר מאוד לכאוס בלימודים ועמידה במטלות. תיק נקי ומסודר מאפשר לילד להתרכז במשימות שעליו לעשות, תוך פניות ובטחון שהכל נמצא בדיוק במקום הנכון.

 

לכו על איכות

תיקים יכולים להחזיק שנים על גבי שנים אם לוקחים תיק באיכות טובה. חברות ומותגים ידועים אמנם יותר יקרים אך הם שמים דגש על בריאות הגב של הילד ושלכם. הם נותנים מענה של צבעוניות ומגוון עשיר שאין מי שלא ימצא משהו שהוא אוהב. תיק יפה וטוב עושה חשק ללמוד ושומר על אנרגיה טובה.

ילד רץ

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים