אתה רוצה לרכוש דירה? תלמד איך עושים זאת כמו שצריך

נכון, אור טבעי וכיווני אוויר זה חשוב כשקונים דירה, וכמובן שרובנו חושבים על מספר חדרים וכו'. לבחור דירה זה אולי לא פשוט, אבל יותר מורכבים מכך הם תהליכי הקנייה, החוזה, המיסוי ועוד מטלות שכלולות בדרך. עבור אנשים לא מנוסים זה עלול להיות כאב ראש רציני. לכן, מומלץ לעקוב אחר הטיפים המוצגים בפניכם במאמר זה, ובעיקר להיעזר בעו"ד מקרקעין.

 

קודם כל מצאו עו"ד מקרקעין שילווה אתכם

בעוד כולנו מקווים שלא נצטרך להסתייע אי פעם חלילה בעורכי דין פליליים או עורכי דין לעניינים משפחתיים, די ברור שעו״ד מקרקעין הוא מומחה שכמעט כל אחד מאיתנו יידרש לשירותיו, לפחות פעם בחיים. עורכי דין מקרקעין מתמחים בכל נושאי הדין, החוזים, והמיסוי בנושאי נדל״ן. חלקם מומחים לעבודה מול קבלנים, וחלקם מנוסים בנושאים עירוניים כמו התחדשות פרויקטים או תמ״א. בחיפוש אחר עורכי דין מקרקעין תל אביב מהווה כר נרחב למומחים איכותיים בתחום.

עורך דין מקרקעין

 

זהירות! מיסים לפנייך!

קניית נכס כוללת בתוכה לא מעט מיסים, עלויות והפתעות לקונה הלא זהיר. כל דבר ממע״מ ועד מס שבח יכול להיות הפתעה לא נעימה בכלל כאשר לא מכירים את לשון החוק. לפני קניית הנכס הבא שלכם – התייעצו עם עו״ד לענייני מקרקעין. הוא יוכל לבחון את גודל העסקה, ודרך בדיקה של מספר פרמטרים יוכל לשערך עבורכם את עלויות המיסים ושלל העלויות הנלוות.

 

הקבלנים כבר מומחים, ואתם?

קבלן מתעסק במגוון דירות ונכסים לאורך הקריירה, והוא מנוסה בהרבה מכם, כך שאם תהיה טעות או חוסר הסכמה ביניכם – ברוב המקרים הוא יהיה מכוסה לגמרי, ועלול בהחלט להיווצר מצב שהטעויות יעבדו לטובתו. לכן, חשוב מאוד בכל שלבי ניהול החוזים והעיסקה לערב עו״ד מקרקעין ולחסוך הרבה כאב ראש בהווה ובעתיד.

 

דירה יד שניה – אבל לא מרופא

קניית דירה יד שניה היא אחד המקרים הנפוצים ביותר בארץ. אחרי שכבר התאהבתם בנוף מהמרפסת, ודמיינתם איך תסדרו את החדר של הקטנה, יהיה מאוד מפתיע לגלות שמי שמציג את עצמו כבעל הנכס הוא בעצם אחיין של הדודה שאמא שלה היא הבעלים. עו״ד לענייני מקרקעין יכול לבדוק מי הבעלים האמיתיים, לברר עיקולים, שעבודים או הגבלות מכירה, והאם יש הערות אזהרה שעליכם להיות מודעים אליהן.

קניית נכס

 

יש לבחור עו״ד בקפידה

כמו רואה חשבון או רופא, גם עו״ד חשוב לבדוק טוב טוב לפני שנותנים לו לנהל את העניינים. לא כל עו״ד מחזיק בניסיון של עו״ד מקרקעין. עורכי דין מקרקעין הם עתירי ידע וניסיון בפינוי דיירים ובענייני תמ״א, הרבה יותר מעורכי דין שמתעסקים בפרויקטים עסקיים. כמו כן ניתן להשתמש בהמלצות ובקשרים של עו"ד המקרקעין להתקשרות עם בעלי מקצוע מתחומי הנדל״ן השונים כגון שמאים, מתווכים, יועצי מס וכו'.

 

לסיכום

קניית דירה היא לרוב אירוע משמח וחגיגי, אך השמחה עלולה להיקטע בגלל בעיות רישוי, מיסוי או חוזים לא תקינים. היוועצות בעו״ד מקרקעין תחסוך לנו עוגמת נפש, כסף, ובעיקר – הרבה כאב ראש ועוגמת נפש. תנו למומחים לעשות מה שהם יודעים הכי טוב, ותתחילו לדמיין את החיים הכיפיים בדירתכם החדשה.

הקבלנים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים