במה תורם מייצב קרסול?

אורתופדים רבים ממליצים על מייצב קרסול עבור לקוחות רבים המגיעים אליהם עם בעיות אורתופדיות שונות בכף הרגל. מייצב קרסול עוזר בתמיכה בכף הרגל, וכמובן – בתמיכה בקרסול עצמו.

בעיות אורתופדיות שונות כמו נקע או דלקת, כמו גם פעילות יום יומית מאומצת דורשים התייחסות רפואית משמעותית. מייצב קרסול מאפשר תמיכה מלאה לכף הרגל ולקרסול, ובכך מונע בעיות אורתופדיות עתידיות ופציעות קשות בכף הרגל.

 

מייצב קרסול – ולמה הוא חשוב כל כך

השרירים, המפרקים, והגידים באזור הקרסול וכף הרגל סובלים לעתים ממתיחת יתר. הדבר עשוי להתבטא בהמשך בנקע ובפציעות לא נעימות מסוגים אחרים, ולפיכך קיימת חשיבות יתרה להגנה על הקרסול בעת פעילויות שונות במהלך היום.

לשם כך הומצא מייצב קרסול. מייצב קרסול עוזר בייצוב הנקע באמצעות מנח בריא ונכון של כף הרגל בתוך הנעל, אורתופדים רבים ממליצים עליו עבור בעיות שונות בכף הרגל, ובעזרתו ניתן לבצע פעולות כמו הליכה או ריצה ללא חשש מפציעות.

 

אביזר נוסף וחשוב לא פחות – מגן הברך

מגן ברך הוא סד אורתופדי הנלבש על ברך כואבת או פצועה, וחלק מהאנשים משתמשים בו לשם מניעת פציעות בברכיים בזמן פעילות ספורטיבית. מגני ברך עשויים משילוב של קצף, פלסטיק, מתכת, חומר אלסטי, ורצועות, והם מגיעים במגוון גדלים, צבעים, ועיצובים.

קיימים 4 סוגים של מגני ברך – מניעתיים (שמטרתם להגן על הברך), פונקציונליים (שנועדו לתמוך בברך פגועה), שיקומיים (המגנים על הברך ומייצבים אותה), ומגני ברך משחררים – שמטרתם להקל על אנשים הסובלים מדלקות פרקים בברכיים.

 

מתי חשוב להשתמש במגן לברך

בעיות ברכיים שונות מצריכות סוגים שונים של מגני ברך. האורתופד עשוי להמליץ על סוג מסוים, במיוחד אם עברתם לאחרונה ניתוח בברך.

ייתכן כי תזדקקו למגן שיתמוך באזור הניתוח, או אולי למגן ברך שיעזור בשיכוך הכאבים בחלקה הקדמי של הברך. אפשרות נוספת לשימוש במגן הברך היא לשם שמירה עליה מתנועה לא נכונה בזמן פעילות ספורטיבית.

בכל מקרה – תמיד טוב ורצוי להתייעץ עם הרופא המטפל על מנת שיתאים לכם את מגן הברך הנכון ביותר.

 

היכן רוכשים מייצבי קרסול ומגני ברך

ניתן לרכוש מייצבי קרסול ומגני ברך בכל מקום – בחנויות הנעלה והלבשה וגם אונליין. משום שמדובר בשני מוצרים אורתופדיים הנוגעים לאזורים רגישים מאד, החשופים לפציעות ושברים, מומלץ לרכוש אותם במכון אורתופדי.

הקפידו להתייעץ עם מומחים לאורתופדיה המחזיקים ברזומה ובניסיון רב שנים, ולרכוש מוצרים אורתופדיים העומדים בתקנים המחמירים של משרד הבריאות ובכאלה המחזיקים באיכות חומרים גבוהה.

 

לסיכום

בין אם אתם מחפשים הקלה על הכאב באזור הברך או הקרסול, ובין אם אתם מעוניינים לשמור על על הקרסול או הברך מפני פציעה אפשרית – חשוב שתדעו כי בטרם תרכשו אביזרים אורתופדיים כלשהם עליכם להתייעץ עם הרופא המטפל המכיר את ההיסטוריה הרפואית שלכם.

הקפידו לרכוש אביזרים אלו ממומחים בלבד. בהצלחה!

רגל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים