איך לומדים על דרכים יעילות וזולות לסגירת מרפסות?

מי לא אוהב לארח בחוץ או לשתות את הקפה הראשון של הבוקר באוויר הפתוח? מרפסת הינה חלק משמעותי בבתים רבים אשר מאפשרת ליצור תחושת חצר גם בבתים שאינם צמודי קרקע.

צל נעים, תחימת החלק החיצוני של הבית, מבנה מוכן לסוכה, הרחבת גודל הבית והגנה מפני דליפות חיצוניות או גללי יונים – אלו הם רק חלק מהיתרונות הרבים שבתחימה וסגירת מרפסות.

מהן הדרכים היעילות והזולות ביותר לתחימת המרפסת? כיצד ניתן להרגיש בחוץ אך להיות בפנים?

הדרך הטובה ביותר ללא שום ספק, הינה תחימת המרפסת באמצעות פרגולת עץ עם גג סנטף ושימשונית מסביב.

 

יתרונות הפרגולה

על יתרונות סגירת פרגולה אין צורך להרחיב, מעבר לכך שהיא מעניקה צל והחשכה בימות הקיץ כמגינה מפני השמש היא יעילה גם בימות החורף כמגינה מפני רטיבות. הנראות שלה יוצרת תחימה אסתטית של חלל החצר, כך שנדמה שהבית עצמו גדול בהרבה. היא מאפשרת לשבת בחוץ ללא בעיה, בכל תנאי מזג האוויר.

 

החומרים המשומשים

גג הסנטף, הינו אחד מהגגות המוצלחים והמבטיחים ביותר בשוק ואין עוררין ששמו הולך לפניו כבר כשלושה עשורים כאחד מסוגי החומרים לגגות המובילים בתחום בארץ ובעולם. הסנטף הינו לוח פוליקרבונט גלי, עמיד אל מול חום קיצוני (מותאם לאקלים הישראלי הלוהט) וגם מוכן להגן עליכם מפני ברד. מעבר להגנה על יושבי הבית והאורחים מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, הוא מגן גם על הפרגולה עצמה ומונע ריקבון של העץ במצבי גשם וסערה. הסנטף מוצע במבחר צבעים סולריים בולמי-חום, מעביר אור ברמה גבוהה מאוד מאפשר סינון קרינה מלא (כך שכל מי שתיכנן להשתזף בפרגולה, מצאו תוכנית ב') . בנוסף לכל אלו, הסנטף הינו חומר גמיש ואלסטי מאוד כך שניתן להתקינו גם לא רק באופנים קלאסיים וישרים אלא גם באופן קעור.

את השמשונית ראיתם ככל הנראה בבתי קפה ומסעדות רבים במתחמי הישיבה בחוץ. השימוש הנרחב בה נובע מתכונותיה הטובות, היא הברזנט האיכותי והעמיד ביותר מבין כל הברזנטים. אם אתם מחפשים הגנה מפני גשם או דליפות אחרות – שמשונית היא הפתרון האידאלי שמיועד בדיוק בשבילכם.

השמשונית בנויה מריבועים מחוברים שמדמים חלונות זכוכית מה שיוצר מראה יוקרתי ואלגנטי למרפסת. היא עצמה חומר פלסטי אטום באופן מלא. ניתן להשיגה במגוון רחב של צבעים וצורות והיא יכולה להיות מותאמת על פי בקשתכם האישית.

מומלץ כמובן להיוועץ עם בעל או בעלת מקצוע מוסמכים לפני תחילת ההתקנה, על מנת לקבל את התוצאות שיתאימו באופן מרבי, הן מבחינת עיצוב החלל והן מבחינת ההתאמה למבנה אותו אתם מעוניינים לתחום. לגבי אחריותכם בשעת ההתקנה- במקרה והפרגולה נמצאת במרחק גדול מהקרקע וודאו שבעל או בעלת המקצוע אותם בחרתם כמתקינים, קשורים לרתמה שתמנע מהם תאונות עבודה מיותרות.

 

פינת ישיבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים