איך לבחור את האובר אול המושלם לתינוק

לבחור בגדים עבור התינוק שלכם עשויה להיות משימה מאתגרת יותר משאתם חושבים, אך מבין שלל האפשרויות העומדות לפנינו כשזה מגיע לביגוד תינוקות, אובר אול היא ללא ספק האפשרות המובילה ביותר גם מבחינת נוחות, חימום, ואיך אפשר שלא – חמידות! אנו בטוחים שאתם לעולם לא תתפשרו על משהו שהוא פחות ממושלם עבור התינוק שלכם, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את הפרמטרים העיקריים שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים אובר אול לתינוק.

 

דבר ראשון – בטיחות:

אחד הדברים שתינוקות אוהבים לעשות יותר מהכל, זה להכניס כל חפץ שמגיע אליהם לידם לתוך הפה. בדיוק בגלל זה, אתם צריכים לתת אקסטרה תשומת לב לכך שבבגד בו אתם מלבישים את התינוק או התינוקת שלכם אין שום דבר שעלול לסכן אותו או אותה. הזהרו במיוחד מכפתורים ותוספות קטנות התפורות לבגד ועלולות להיקרע ולהוות סכנת חנק. לחצו כאן כדי לראות דוגמה לאובר אול בו הכפתורים תפורים בצורה בטוחה.

 

מידות:

חשוב לזכור שתינוקות גדלים בקצב מהיר מאוד שאינו אחיד בין תינוק אחד לשני, וקשה לחזות מה יהיה הגודל של התינוק שלכם כ- 3 חודשים מהלידה. לכן, מומלץ לקנות על פי קטגוריות של משקל התינוק, ולא לפי הגיל. כמו כן, מומלץ תמיד לקנות מידה טיפה יותר גדולה מהמידה של התינוק שלכם – גם בגלל הגדילה, וגם בגלל שהאובר אול עשוי להתכווץ בכביסה.

 

מחיר:

בדיוק מהסיבה שתינוקות גדלים בקצב כה מהיר, לא מומלץ "להתפרע" ולקנות אובר אול יקר ומפואר שסביר להניח שלא יעלה על התינוק שלכם תוך זמן קצר. אנו יודעים שאתם רוצים את הטוב ביותר עבור התינוק שלכם, אך יש בשוק המון פיתויים שבונים בדיוק על זה כדי "לדחוף" לכם שטויות שלא אתם ובטח שלא התינוק שלכם צריכים.

 

בד:

כשזה מגיע לסוג הבד ממנו עשוי האובר אול, יש שתי שאלות עיקריות אותן אתם צריכים לשאול את עצמכם: האם הבד קל לניקוי, והאם הוא נוח. מבחינת הניקיון, אנחנו לא חושבים שצריך להרחיב יותר מדי, כי לתינוקות, כידוע, יש נטייה ללכלך את עצמם. ישנם הרבה אובר אולים מבד ג'ינס או אפילו מחויטים, וההמלצה שלנו היא פשוט להתרחק מהם, כיוון שהם בדרך כלל לא יהיו נוחים במיוחד. אובר אול מכותנה, אם כך, זה הימור די בטוח.

 

צורת סגירה:

חשוב מאוד לשים לב שהאובר אול יהיה ידידותי למשתמש בכל הנוגע להלבשה ולהסרה שלו. אנו ממליצים על תיקתקים או רוכסנים בחלק התחתון שיקלו עליכם את תהליך ההחתלה ולא ידרשו מכם להסיר מהתינוק את כל שכבות הביגוד שלו בדרך.

 

עיצוב:

העיצוב הוא לגמרי עניין של טעם, אך גם כאן חשוב לזכור שהנוחות והבטיחות של התינוק חשובה בהרבה, ושלשמור על האובר אול נקי לאורך זמן היא משימה לא פשוטה בכלל.

תינוקת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים