האם ניתן להוריד שירים מיוטיוב?

יוטיוב הוא אתר שמחזיק בתוכו אינסוף סרטונים וקבצי וידאו. חלק ניכר מהקבצים ביוטיוב הם שירים, ולא מעט אנשים שואלים את עצמם האם הם יכולים להוריד שירים מיוטיוב. האפשרות הזו לא נמצאת באתר עצמו, ולכן סביר להניח שאתם לא מכירים אותה. אז כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר, אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק ניתן להוריד שירים מיוטיוב. 

 

הורדת שירים

בעבר הורדת שירים הייתה נצרכת בשל העובדה שחיבור אינטרנט לא היה זמין בכל מצב. כיום, כולם מחזיקים בטלפון שמחובר לאינטרנט, מה שמעלה את השאלה מדוע אנחנו רוצים להוריד שירים. הסיבה הראשונה היא שגם היום ישנם מצבים שבהם אנחנו לא נמצאים עם קליטת אינטרנט טובה, או שאנחנו רוצים לחסוך בצריכת הנתונים.

הסיבה השנייה היא שבמקרים רבים השירים ביוטיוב מגיעים יחד עם פרסומת, מה שמפריע לחוויית ההאזנה שלנו. בדיוק בשביל קיימת הורדת שירים מיוטיוב, וכך לשמוע אותו בכל מצב ובלי פרסומת. בנוסף, ישנם התקנים כמו שעונים חכמים או אוזניות עם זיכרון שכדי להכניס אליהם מידע אתם צריכים שהוא יהיה זמין בתור קובץ במחשב שלכם.

יוטיוב

תהליך ההורדה

השלב הראשון בתהליך הורדת השיר הוא להיכנס אל השיר ביוטיוב, בדיוק כמו שאתם עושים כאשר אתם רוצים לשמוע אותו. כעת, עליכם להעתיק את הקישור של הסרטון בדיוק כפי שהוא מופיע בשורת הלינקים. העתקה לא נכונה תגרום לכך שתוכנת ההורדה לא תוכל למצוא את השיר שבחרתם.

לאחר מכן עליכם להיכנס לאתר ההורדה, ולבחור את הפורמט שבו תרצו לקבל את השיר. האפשרות הראשונה היא MP3, והיא תחסוך לכם מקום בזיכרון. אם אתם רוצים את השיר לשמיעה בלבד ואין לכם עניין בקובץ הוידאו שנלווה אליו לכו על האפשרות הזו. האפשרות השנייה היא להוריד את השיר בפורמט של MP4, שמוריד גם את התוכן של הוידאו.

 

מיקום הקובץ

לאחר ההורדה הקובץ יופיע במחשב או בטלפון שלכם בתיקיית ההורדות בפורמט שאותו בחרתם. כל מה שנותר לכם הוא פשוט להעביר את הקובץ למקום שבו אתם רוצים שהוא יהיה.

יוטיוב

איכות ההורדה

לעיתים בעת הורדה של קובץ מהרשת עלולים להיווצר בן פגמים שונים. כדי למנוע את המצב הזה, כאשר אתם מורידים את הקובץ מיוטיוב עליכם לוודא שבחרתם באיכות ההורדה הגבוהה ביותר. אם הקובץ הצליח לרדת באיכות הזו, לא תרגישו שום הבדל בין שמיעת הקובץ הנוכחי לבין שמיעת השיר ביוטיוב עצמו.

 

לסיכום

הורדה של שירים מיוטיוב היא דבר שימושי מאוד, לאור העובדה שרוב השירים שאנחנו שומעים נעשית דרך היוטיוב. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להעתיק את הקישור של הסרטון משורת הקישור ולהדביק אותה באתר ייעודי. בלחיצת כפתור השיר ירד אל המחשב שלכם, ותוכלו לשמוע אותו גם כאשר אתם נמצאים במצב לא מקוון, והכי חשוב בלי פרסומת שמפריעות באמצע.

יוטיוב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים