האם עדיך להשכיר או לקנות חנות?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד בעלי עסקים שונים שמבקשים לדעת – מה עדיף להם? להשכיר או לקנות חנות? זו ההזדמנות שלנו להודות כי השקענו מעל ל – 5 שעות כדי להגיב לכל אחד ואחת מהפונים. בסופו של דבר, הבנו כי מדובר בעניין שמצריך כתיבה של מדריך.

שכן, פירוט בנושא זה במקום אחד, יאפשר לכל הפונים להגיע למסקנה חד משמעית בנוגע לשאלה זו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה עדיף לכם – להשכיר או לקנות חנות?

 

הקדמה

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, עליכם לדעת כי מדובר בשאלה שהתשובה אליה משתנה מבעל עסק אחד לאחר. יש מי שעדיף שהם יבצעו השכרה של חנות, בעוד אחרים, צריכים לקנות את החנות. יש כל מיני שיקולים שצריך לקחת בחשבון רגע לפני שמגיעים למסקנה בנושא.

אנו מציעים לכם להכין דף ועט לכתוב לעצמכם כל מיני הערות והארות שיעלו בראש שלכם לאחר שתקראו את המדריך. שכן, אתם צפויים להגיע להחלטה שחיכיתם לה זמן רב.

לשכור או לקנות חנות

מתי עדיף להשכיר חנות?

בחרנו לחלק את התשובה ל – 2 חלקים. בחלק זה אנחנו נציג בפניכם את המצבים שבהם כדאי לערוך בירור על חנויות להשכרה ולהימנע מרכישה של חנות. כדאי לשכור חנות במידה והעסק שלכם עונה על הקריטריונים הבאים:

  • עסק חדש מהניילונים
  • אין לכם מספיק כסף בעו"ש לרכישה של חנות
  • אתם לא יודעים אם העסק יחזיק מעמד לזמן ממושך

אם אתם רוצים להתנהל נכון מבחינה כלכלית והקריטריונים הללו נוגעים לכם – תהיו חכמים ותערכו בירור אודות חנויות להשכרה בתל אביב או באזור שבו אתם רוצים לעבוד.

 

מתי עדיף לקנות חנות?

רכישה של חנות צריכה להתבצע במצבים הפוכים לאלו שצוינו לעיל. כלומר, אם יש לכם עסק חי ובועט (למשל, עסק באתר מקוון ואתם רוצים להרחיב אותו ולפתוח חנות פיזית). בנוסף, אם יש ברשותכם מספיק כסף לרכישה של חנות, אתם צריכים להשקיע.

 

למה כדאי לקנות חנות במצבים שכאלה?

חשוב לבצע רכישה של חנות במצבים מסוג זה בגלל שאם תסתכלו על התמונה מרחוק, אתם תגלו שמדובר בחיסכון משמעותי לטווח הרחוק. שכן, השכרה של חנות לאורך שנים עשויה לגרום לכם להוציא הרבה כסף שיכול היה ללכת על נכס קיים.

לשכור או לקנות חנות

איך מגיעים לנכסים פנויים?

יש לא מעט אתרים שיש בהם היצע רחב של חנויות להשכרה או מכירה. אתם יכולים לערוך חיפוש בגוגל ולכתוב: "חנות להשכרה" או "חנות למכירה" בהתאם לבחירה שלכם. ברגע שתיכנסו אל האתר, יתגלה בפניכם היצע רחב, כך שיישאר לכם רק לבחור את החנות המתאימה ביותר לעסק שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שענה לכם על השאלה המתבקשת. כעת, סביר להניח שיש בידיכם את התשובה, כך שנותר לכם רק לצאת לדרך. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה!

לשכור או לקנות חנות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים