האתר שיציל אתכם לפני השכרת הדירה

מי שרוצה להשכיר דירה צריך לדעת שעליו לבדוק כל מיני פרטים חשובים מראש, רגע לפני שהוא יוצא לדרך. אנחנו גילינו לצערנו את העובדה הזו לאחר שהשכרנו דירה מבלי לעשות זאת. לכן, החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו שעוסקים לרוב בנושאים אחרים, כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע להתנהלות נכונה לפני השכרת דירה. הפעם, אנחנו נציג בפניכם את האתר שיציל אתכם ויאפשר לכם לבחור נכון.

 

תכירו את המקרה שגרם לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על האתר שיציל אתכם רגע לפני שתחתמו על החוזה, עליכם לדעת מה גרם לנו בכלל לכתוב את המדריך הנוכחי. נציין בפניכם ממש בקצרה אודות המקרה המצער שאירע לנו לאחרונה. בעל הבית שלנו הודיע לנו שיש לנו כחודש לעזוב את הדירה הנוכחית. אנחנו מתגוררים בתל אביב והיינו צריכים למצוא תוך 30 יום דירה חדשה (הליך לא פשוט בכלל). לא ידענו שעלינו להכיר דברים מסוימים וליישם אותם בשלב זה. לכן, פשוט חיפשנו דירה באופן עצמאי דרך מודעות שהופיעו בקבוצות פייסבוק וסגרנו את הדירה הראשונה שראינו. אף אחד לא הכין אותנו למה שהגיע לאחר מכן. שכן, לאחר שבועיים גילינו שיש עובש, שכנים רועשים ובנייה ממש ממול. כדי שאתם לא תחוו את המצב הזה, עליכם להכיר את האתר שיוצג בפניכם בהמשך.

 

האתר שיציל אתכם רגע לפני שתשכירו דירה

קוראים יקרים, הגעתם לכאן בתבונה. שכן, אנו הולכים להציג בפניכם את האתר שיאפשר לכם להיות רגועים לפני ואחרי חתימת החוזה על השכרת הדירה הבאה שלכם. זהו אתר המקצוענים בנדל"ן שיציע לכם דירות באזורים הכי חמים ויציג בפניכם את הסביבה שבה אתם צפויים להתגורר בקרוב.

 

תבחרו באתר המקצוענים בנדל"ן ותהיו רגועים

בחירה באתר המקצוענים בנדל"ן יאפשר לכם להיות בטוחים ב – 100% שאתם מבצעים בחירה נכונה. שכן, יש באתר את כל המידע הדרוש עבור מי שמתכנן לעבור דירה חדשה. אנחנו מוכרחים לציין כי עזבנו את הדירה החדשה שלנו ובחרנו באחת אחרת לאחר שנכנסנו לאתר. כשהבנו שמדובר באתר חובה, החלטנו לכתוב עליו את המדריך הנוכחי, כדי לאפשר גם לכם לבחור נכון.

 

טיפ חשוב

אם מצאתם דירה דרך האתר שנראית לכם מתאימה, דעו כי אתם תמיד יכולים לערוך בירור מקיף עוד יותר ברשת. כלומר, אתם יכולים להיכנס אל הפלטפורמות הבאות שנוגעות למקום המגורים הנבחר:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים
  • קבוצות וואצאפ

 

אנחנו למשל נכנסנו לפורום של תושבי השכונה שבה אנחנו צפויים להתגורר וביקשנו לקבל מידע אודות האזור הנבחר. גילינו שכל המידע שנמסר לנו כבר הופיע באתר המומחים לנדל"ן, וזה רק העצים את תחושת הביטחון שלנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהו האתר שיציל אתכם לפני השכרת דירה.

לחיצת יד

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים