הילד האקר! הקורס שיהפוך את היד שלכם להאקר אמיתי

ממבט חטוף על התקופה בה אנו חיים, אפשר להבין בקלות שהעתיד נמצא בעולם הדיגיטלי. בהתחשב בכך, אין זה פלא שענף ההיי טק הוא הענף הרווחי ביותר במשק הישראלי. בעולם המתחדש ומשנה את פניו בפרקי זמן כה קצרים, חשוב להיות רלוונטיים ומעודכנים כמה שרק אפשר, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיכנס לעולם התכנות והמחשבים מגיל צעיר. מכללת שחקים, מציעה מגוון רחב של קורסי תכנות וסייבר לילדים שיהפכו את הילד שלכם להאקר של ממש!

 

למה שווה ללמוד תכנות וסייבר בגיל צעיר?

אין ספק שענף ההיי טק הוא בין הענפים התחרותיים ביותר בשוק, במיוחד כשהטכנולוגיות מתחדשות ומתעדכנות במהירות. בדומה לכל ענף תחרותי אחר, תרגול והבנה מגיל צעיר של חוקי המשחק תורמת באופן משמעותי לפיתוח יכולות חשיבה מפותחות ומתאימות שיעזרו לילדכם להתפתח וללמוד בצורה הטובה ביותר איך עולם המחשבים והאינטרנט עובד מבפנים.

לימודי קוד לילדים במכללת שחקים היא אחת מהאופציות המובילות ביותר כיום עבור מי שמעוניין להעניק לילדיו קורסים משובחים לתכנות וסייבר, במסגרת אינטראקטיבית ומהנה שתעזור להם להבין נושאים שעשויים להראות מסובכים כלפי חוץ.

לימודי קוד לילדים במכללת סקיי

מה הם הקורסים המוצעים במכללת שחקים?

מכללת שחקים מציעה מגוון רחב של קורסים נוספים בתחומי התכנות, הסייבר ובניית המשחקים לילדים מכל הרמות ובכל הגילאים. למטה, תוכלו למצוא כמה מהקורסים המוצעים על ידי שחקים:

  • קורס סייבר קידס: קורס זה מתאים לילדים בכיתות ג'-ו', ואידיאלי עבור ילדים ללא רקע קודם בתכנות ובסייבר. בקורס סייבר קידס הילדים יחשפו לעומק עולם האינטרנט, ילמדו תכנות בסיסי בשפת Python, ואפילו יצרו וירוס משל עצמם!
  • קורס מיינקראפט הירו: קורס זה מחולק לשלושה שלבים, כשכל שלב מיועד לשכבת גיל אחרת – שלב א' לילדים בכיתות ב'-ד', שלב ב' לילדים בכיתות ג'-ד', ושלב ג' לילדים בכיתות ד'-ה'. בקורס זה הילדים ילמדו את הבסיס של עולם התכנות דרך משחק מיינקראפט, וכן ישפרו את כישורי האנגלית שלהם.
  • קורס מיינקראפט קוד: בדומה לקורס מיינקראפט הירו, גם קורס זה מחולק לשלושה שלבים, אך מיועד לילדים בוגרים יותר. בקורס זה הילדים ילמדו תכנות מתקדם יותר במספר שפות שונות דרך המשחק מיינקראפט. יש לציין שבשלבים המוקדמים גם הקורס הזה מיועד לרמת מתחילים, ואינו מצריך רקע קודם.
  • קורס בניית משחקים ברובלוקס: קורס זה מיועד לילדים מכיתות ז' ומעלה, ומתמקד בתכנות ופיתוח משחקים באמצעות מנוע רובלוקס. בקורס הילדים ילמדו תכנות בשפת LUA ותכנות מונחה עצמים, את יסודות בניית המשחקים ויבנו מספר רב של משחקי תלת מימד אמיתיים למחשב. ניתן להצטרף לקורס גם ללא ידע מקדים בתכנות ובבניית משחקים, שכן הקורס מיועד למתחילים.
  • קורס האקר פרו: קורס זה מיועד לילדים מכיתות ז' ומעלה, ומהווה את אחד מקורסי הסייבר המובילים ביותר לילדים ונוער בישראל. בקורס הילדים ילמדו על הנושאים העדכניים ביותר בעולם ההאקינג והסייבר.

לימודי קוד לילדים במכללת סקיי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים