הכירו את הספר מוקף באידיוטים ומה תוכלו ללמוד ממנו?

החיים של כל אחד מאתנו מצריכים תקשורת עם אנשים. התקשורת היא רכיב בסיסי ביותר בחיינו לכן חשוב לרכוש כלים שישפרו אותה. כמו כן, שיפור התקשורת מוביל לעלייה באושר ובתחושת המשמעות של האדם, משום שהאדם זקוק לחברה ולסביבה תומכת – "לא טוב היות האדם לבדו". לעיתים אנשים יכולים להיות חלק מקבוצה אבל להרגיש לבד – כי לא מבינים ואתם, לא רואים אותם, לא נותנים להם להתבטא או כל מצב אחר. רוצים להבין את האנשים סביבכם ולשפר את התקשורת? כדאי לכם להמשיך ולקרוא.

 

מה תוכן הספר?

הספר מוקף באידיוטים מבוסס על מחקרים רחבים וידע רב של הסופר תומס אריקסון, לכן ניתן לסמוך על כל מה שכתוב בו. הספר מחלק את החברה ל- 4 סוגי טיפוסים. כמובן שאף אדם לא עונה לגמרי על טיפוס אחד, אבל לכל אדם יש סגנון מובהק שמאפיין אותו. החלוקה ל4 טיפוסים מאפיינת כל טיפוס בסוג התקשורת לו הוא זקוק, וכך מאפשרת לקורא להבין את האנשים סביבו ולהתאים להם את השיח הנכון.

 

איפה ניתן לרכוש את הספר?

את הספר תוכלו לרכוש בחנויות ספרים, באתרי הקראה באינטרנט או בחנויות דיגיטליות. מדובר בספר שכל אדם צריך לקרוא, משום שכל אחד יכול לשפר את דפוסי התקשורת שלו ולתרום בכך לעצמו ולסביבה שלו. המחיר של הספר יאנו גבוה כלל, וגם אם הוא היה יקר היה כדאי לכל אדם לרכוש אותו, כיוון שלתקשורת טובה יש השפעה עוצמה על החיים.

 

למה חשוב להשקיע בתקשורת בין אישית?

תקשורת בין אישית ויצירת קשרים משמעותיים הם מרכיב חשוב באושר של כל אדם. האדם מטבעו זקוק לאהבה מהאחר ולהענקת האהבה לאחר. ללא תקשורת טובה האדם לא יוכל להיות מאושר בשום סביבה – בביתו, במרחב העבודה וכן הלאה.

 

האם הספר יקדם אתכם באופן מעשי?

אם אתם מרגישים שאתם מוקפים באנשים אידיוטים שאתם לא מצליחים להבין – הספר יקדם אתכם מאוד. אם אתם מחפשים פתרון סימן שאתם פתוחים לשינוי ומוכנים לעבוד עבורו. הספר ייתן לכם ידע וכלים, אך ללא היישום שלכם הוא לא יהיה שווה הרבה. הספר יכול לנשות את חייכם אם תסכימו ליישם ולהתמיד בעקרונות שלו.

 

האם ניתן לשנות דפוסי תקשורת?

מחקרים מוכחים כי המוח הוא גמיש לכן בכל גיל ניתן לעשות שינוי, ובכל תחום. לכן, תאזרו תקווה ותשקיעו בתקשורת שלכם. אנשים ריבם משקיעים בנכסים חומריים, אב הספר הזה הוא נכס רוחני שילווה אתכם כל חייכם.

 

לסיום

אם אתם רוצים לשפר את התקשורת שלכם, להבין אחרים טוב יותר ולקבל כלים מסופר מדהים בעל ידע רחב – כדאי לכם לרכוש את הספר מוקף באידיוטים. הספר מעניק ידע וכלים פרקטיים שיביאו לשינוי מהיר בקשרים הזוגיים, החברתיים והעסקיים בחייכם.

מוקף באידיוטים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים